Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@12:41:39 GMT

مهلت اعتراض ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۹۸۳۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن دیروز  گفته بود:  با توجه به لزوم اعلام پایان مهلت اعتراض و انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و به منظور ادامه سایر اقدامات اجرائی این طرح، مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت‌نام در این طرح، در ساعت 24 روز چهارشنبه مورخه 98/12/14 به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: افرادی که نسبت به ثبت نام مرحله اول اعتراض دارند با مراجعه به سایت در بخش اعتراضات با درج نام و کدملی خود، کد رهگیری دریافت کرده و با ثبت کد، علت رد تقاضای اولیه خود را مشاهده می کنند. چنانچه اشتباهی شده باشد، اعتراضات ثبت و متقاضیان با ارایه مدارک سجلی، در زمان مقرر و اعلام شده مراجعه کرده و وضعیت آنها کنترل و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

 

اصلانی درخصوص شرایط انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: متقاضیانی که درخواست انصراف از طرح اقدام ملی را دارند می‌توانند، تقاضای انصراف خود را از طرح اقدام ملی تا تاریخ اعلام شده ثبت کنند. متقاضیان با ثبت انصراف خود این امکان را خواهند یافت تا در طرح‌های جدید و در مرحله دوم ثبت نام که از 17 اسفند آغاز می‌شود، در شهری که سکونت دارند ثبت نام کنند.

 

این در حالی است که معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای به شرح زیر از تمدید زمان اعتراض یا انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد؛«به اطلاع متقاضیان محترم طرح اقدام ملی مسکن میرساند که مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت نام در این طرح، در ساعت 24 روز جمعه مورخ 1398/12/16 اتمام می یابد.»

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: طرح ملی مسکن کدملی ساختمان اقتصاد جام نیوز طرح اقدام ملی مسکن مهلت اعتراض ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید نورایمانی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها فاقد مجوز محسوب می‌شوند. 
وی با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و ... هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند. 
به گفته وی صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است. 
وی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوز‌ها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه