Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@11:17:34 GMT

راهنمای کامل خرید و تبلیغات لباس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۰۳۵۵

خرید لباس به صورت اینترنتی نیز یکی از مواردی است که روز به روز در حال گسترش است. بدون شک خرید لباس به صورت اینترنتی مزایای خاص خود را به همراه دارد و این حجم استقبال از خرید لباس به این شکل بی دلیل نیست. از مزایای خرید لباس به این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که دیگر لازم نیست زمان بسیار زیادی به خرید در مغازه های شلوغ اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خرید به این روش شما را با حجم متنوعی از انواع لباس ها رو به رو می کند که شاید این حجم از تنوع را در مغازه ها و حتی مراکز بزرگ خرید نتوان پیدا کرد. در کنار مزایایی که خرید اینترنتی می تواند به همراه داشته باشد، ممکن است دردسرهایی نیز گریبان گیر شما شود. بنابراین با ایران پوشاک همراه باشید تا نکات مهمی را در رابطه با خرید لباس به روش اینترنتی را بررسی کنیم.

اندازه دقیق خود را داشته باشید.

جالب است که بدانید سایز لباس ها با توجه به برند ها و مارک هایی که در بازار موجود است متفاوت است. قطعا هنگام خرید لباس به روش حضوری این مشکل با یک پرو ساده حل می شود اما هنگام خرید به روش اینترنتی ممکن است مشکلی پیش بیاید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید حتما با متر نواری اندازه دور کمر، قفسه سینه و ... را اندازه گیری کنید و سپس اقدام به خرید لباس کنید.

نظرات دیگر خریداران را مطالعه کنید.

نظرات کاربرانی که از محصولی که قصد خرید آن را دارید استفاده کرده اند می تواند بسیار ارزشمند باشد. چرا که کاربران دیدگاهی واقعی از آنچه که تجربه کرده اند را در اختیار دیگر کاربران قرار می دهند. بهتر است به دنبال نظراتی باشید که در رابطه با جنس لباس، سایز و تن خور لباس است. ممکن است با توجه به نظرات تصمیم بگیرید که سایز بزرگ تر و یا کوچک تری را انتخاب کنید.

به امکان مرجوع کردن کالا توجه کنید.

ممکن است حتی با بررسی نکاتی که ذکر کردیم، در نهایت پس از تحویل کالا از آن رضایت کافی را نداشته باشید. به همین جهت پیش از خرید لباس به روش اینترنتی حتما امکان مرجوع کردن آن را بررسی کنید. بسیاری از وب سایت های فروش لباس امکان مرجوع کردن کالا را بدون هزینه را دارند. در بعضی از دیگر از سایت ها نیز تنها امکان تعویض لباس با لباسی دیگر وجود دارد. در مقابل این ها وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که امکان مرجوع کردن را برای کاربران خود در نظر نگرفته اند. بنابراین قبل از خرید حتما به امکان مرجوع کردن کالا توجه کنید.
حال که با اصل مهم برای خرید لباس آشنا شدیم به این سوال فکر کنید. آیا تا به حال به لباس به عنوان ابزاری برای تبلیغات فکر کرده اید؟

 

تیشرت تبلیغاتی

در عصر حاضر که تبلیغات به یکی از اصول تجارت و فروش محصولات و کالاها تبدیل شده است داشتن خلاقیت و به کار بردن نوآوری در تبلیغ خدمات یکی از مسائل حیاتی فروش تبدیل شده است. اگر بهترین محصول را هم تولید کنید، بدون انجام تبلیغات و به کارگیری روش های شناخت برند نمی توانید انتظار افزایش مشتری و فروش داشته باشید. زیرا بسیاری از رقیبان شما در حال تلاش برای شناخته شدن برند و محصولاتشان هستند.

تبلیغات به سبک تیشرت و جلیقه
همان طور که گفته شد یک روش تبلیغ خلاقانه می تواند شما را سر زبان ها بیاندازد و به شناخته شدن و شهرت برندتان کمک کند. یکی از این روش ها استفاده از تیشرت و جلیقه خبرنگاری است. بله تیشرت و جلیقه! شاید با خودتان فکر کنید که محصولات و نوع کسب و کار شما هیچ ارتباطی با لباس و تیشرت و جلیقه نداشته باشد اما برای استفاده از تیشرت و جلیقه تبلیغاتی نیازی نیست به دنبال شباهت نوع محصولاتتان با لباس باشید!

چرا تیشرت تبلیغاتی
تیشرت ها ساده، راحت و از همه مهم‌تر ارزان هستند. اگر از تیشرت تبلیغاتی استفاده کنید هزینه تبلیغات شما در مقایسه با تبلیغات بیلبوردی یا آگهی های تلوزیونی ناچیز خواهد بود.
از آنجایی که تیشرت ها همه پسند هستند، اگر برای تبلیغات خود از تیشرت به عنوان هدیه به مشتریان استفاده کنید قطعا از آن راضی خواهند بود و از آن استفاده خواهند کرد. وقتی مشتریان شما تیشرت تبلیغاتی هایی که شما به آن ها هدیه کرده اید و لوگوی برند شما بر روی آن چاپ شده است را بپوشند، اطرافیان و همه کسانی که تیشرت آن ها را خواهند دید ناخودآگاه لوگوی شما را دیده و با برند شما آشنا خواهند شد و این یک تبلیغ پویا و بدون هزینه اضافی برای شما محسوب می شود.

از آنجایی که تیشرت ها به سرعت در جامعه جای خود را در میان انواع لباس ها پیدا کرده اند به راحتی می توان به عنوان یک محصول پر استفاده از تیشرت تبلیغاتی استفاده کرد.

به علاوه تیشرت ها به دلیل نوع طراحی شان که یقه و دکمه ندارند به راحتی برای چاپ لوگو مورد استفاده قرار می گیرند و تیشرت تبلیغاتی مشکل چاپ لوگو نخواهد داشت.
یکی دیگر از مزایای استفاده از تیشرت برای تبلیغات این است که تیشرت ها از هر سنی مخاطب دارند و پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان از آن استفاده می کنند. شما می توانید با یک دسته بندی درست هر طیفی از جامعه را برای تبلیغات خودتان هدف قرار دهید و تیشرت تبلیغاتی مناسب برای هر دسته را تولید کرده و بین هر دسته توزیع کنید.
اگر می خواهید به شناخته شدن هر چه بیشتر برندتان کمک کنید می توانید با کمی هزینه بیشتر اسپانسر شوید. اگر بودجه کافی دارید می توانید اسپانسر یک تیم ورزشی شوید و در عوض از تیم بخواهید که تیشرت تبلیغاتی شما را در مسابقات به تن کنند. این روش سرعت تبلیغات و شناخته شدن برندتان را افزایش خواهد داد زیرا تماشاچیان بیشمار تیم ها هم از طریق تیشرت تبلیغاتی با برند شما آشنا خواهند شد.

" این رپورتاژ آگهی توسط آژانس خبری ایران رپورتاژ نگارش و منتشر شده است."

منبع: الف

کلیدواژه: برای تبلیغات خرید لباس شناخته شدن تیشرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزد روزانه کارگران به ۳ دلار رسید/ ۱۹ ماه پس‌اندازِ کامل دستمزد برای خرید یک «پراید هاچبک»!

بعد از ساعت‌ها مذاکره‌ی بی‌حاصل در نهادی که قرار بوده سه‌جانبه اداره شود، حداقل دستمزد روزانه کارگران برای سال ۱۴۰۳، رقم ناچیزِ ۲۱۲۳۳۱۳ ریال تعیین شد. بسیاری از کارگران کشور با دستمزد پایه و مزد روزانه مشغول به کار هستند؛ به این معنا که یک روز کامل کار می‌کنند و فقط ۲۱۲ هزار تومان حقوق می‌گیرند، حقق آنها کمتر از قیمت نیم کیلو گوشت قرمز است، پولی که با آن نمی‌توان یک وعده ناهار برای یک نفر فراهم کرد.

تردیدی نیست که قدرت خریدِ دستمزد مصوبِ شورایعالی کار در همان روز‌های اولِ فروردین، به شدت ناچیز بود؛ اما هنوز یک ماه از تصویب افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد و افزایش ۲۲ درصدی مزد سایر سطوح نگذشته، صعود بی‌امان و بی‌سابقه‌ی نرخ ارز، قدرت خرید و ارزش دستمزد کارگران را به کم‌ترین میزان ممکن رساند؛ از آنجا که بیشتر هزینه‌های زندگی، عملاً دلاری‌ست، اگر مزد کارگران به دلار محاسبه شود، این قدرت ناچیز بیشتر نمایان می‌گردد.

مزد روزانه فقط ۳ دلار!

در ساعات پایانی شامگاهِ ۲۶ فرودین، دلار در بازار آزاد به حدود ۶۷ هزار تومان رسید؛ بنابراین، دستمزد روزانه کارگران، ۲۱۲۳۳۱۳ ریالِ مصوب شورایعالی کار، فقط ۳.۱۶ دلار است؛ کارگران ایرانی برای روزی ۳ دلار کار می‌کنند؛ دستمزد روزانه‌ی ۳ دلاری با هر متر و معیار استاندارد و بین‌المللی که بسنجیم، یک دستمزد به شدت زیر خط فقر است که با آن نمی‌توان نیاز‌های خوراکی را در حد آنچه علیرضا خرمی، فعال کارگری و عضو شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان، «بخور و نمیر» می‌نامد، برآورده سازد.

«قدرت خرید دستمزد کارگران به پایین‌ترین میزان در تاریخ شورایعالی کار رسیده است»؛ خرمی با بیان این جمله می‌گوید: قبل از اتفاقات اخیر و گرانی دلار، دستمزد کارگران واقعاً ناچیز بود و تکافوی هزینه‌های خوراکی را نمی‌داد؛ حالا با گرانی ارز، سقوط دستمزد به شکل بی‌سابقه‌ای، سفره‌های کارگران را از رونق انداخته است؛ دیگر چیزی در سبد خرید کارگران باقی نمانده؛ نمی‌دانیم چرا هر دولتی که می‌آید به سفره‌های خالی کارگران حمله می‌برد.

او اضافه می‌کند: کارگران متخصص و باسابقه، معمولاً مشمولِ سایر سطوح مزدی هستند که امسال حقوق‌شان ۲۲ درصد افزایش داشته است؛ در همین یک ماهِ فروردین، بسیاری از کالا‌ها و خدمات بیش از ۳۰ درصد گران شده، تورم سال قبل هم حداقل ۵۰ درصد بوده؛ در واقع از آغازِ فروردین ۱۴۰۲ تا پایان فروردین امسال، حداقل ۷۰ یا ۸۰ درصد تورم روی سبد معیشت خانوار‌ها داشتیم، اما افزایش دستمزد کارگران متخصص کشور که سرمایه ملی هستند و چرخ‌های اقتصاد را می‌گردانند، فقط ۲۲ درصد بوده است؛ در این اوضاع، آیا بازهم قرار است از تحکیم خانواده و فرزندآوری بگویند یا انتقاد کنند که چرا نیرو‌های متخصص، مجرد می‌مانند و به ناچار و از روی اجبار، دست به مهاجرت می‌زنند؛ کارگرِ کاربلد به هر کشوری که مهاجرت کند، مزد روزانه‌اش از ۳ یا ۴ دلار که بیشتر است!

زمان انتظارِ پرایددار شدن؛ ۱۹ ماه!

به گفته خرمی، از ابتدای دهه ۹۰ شمسی، شوک‌های پی‌درپی اقتصاد، تامین بی‌دغدغه‌ی مسکن و خانه‌دار شدن را از کارگران گرفت؛ «خانه‌دار شدن» سال‌هاست که یک رویاست، حالا خرید یک خودروی ساده هم برای کارگران رویاست؛ «پرایددار شدن» رویایی است که به این سادگی‌ها با کار کردن و عرق ریختن، محقق نمی‌شود.

«پرایددار شدن، رویایی بسیار دور از دسترس است»؛ این گزاره با نگاهی به قیمت‌های بازار، خیلی ساده قابل اثبات است. براساس جدول قیمت‌های پراید در ۲۶ فروردین‌ماه، ارزان‌ترین نوع این خودرو، پراید هاچبک است که ۲۱۳ میلیون تومان در بازار قیمت دارد. فرض بگیریم یک کارگر حداقل‌بگیر با احتساب مزایای مزدی همه شمول، به طور متوسط ۱۱ میلیون تومان حقوق می‌گیرد. قیمت یک پراید هاچبک در بازار، ۱۹.۳۶ برابر دستمزد ماهانه این کارگر است؛ به عبارت ساده‌تر، یک کارگر حداقل‌بگیر با ماهی ۱۱ میلیون تومان حقوق، باید بیش از یک سال و نیم، به طور دقیق ۱۹ ماه تمام، کار کند، ریالی خرج نکند، غذا نخورد، فرزندش را به مدرسه نفرستد، بیمار نشود و کرایه خانه ندهد، در واقع کل درآمد ماهانه‌اش را در یک حساب بانکی ذخیره کند تا بعد از ۱۹ ماه بتواند پراید هاچبک بخرد! آنهم فقط به این شرط که بعد از گذشت ۱۹ ماه، قیمت پراید هاچبک همان ۲۱۳ میلیون تومان باقی مانده باشد و گران‌تر نشود!

به این ترتیب، وقتی زمان انتظار برای خرید ساده‌ترین نوع پراید به ۱۹ ماه رسیده است، کارگران چطور می‌توانند صاحب یک خوردوی شخصی شوند؛ وقتی نمی‌توان یک پراید ساده خرید، چطور می‌شود انتظارِ خانه‌دار شدن داشت، زندگی کردن اساساً چگونه ممکن است؟

در چنین شرایطی، آیا واقعیت‌های موجود و ناتوانی بیش از نیمی از جمعیت کشور از تامین ساده‌ترین نیاز‌های زندگی، مجموعه‌ی دولت و کاربدستان را مجاب خواهد کرد که از تصمیم ناعادلانه‌ی خود مبنی بر افزایش ۳۵ و ۲۲ درصدی دستمزد‌ها برگردند و مزد شاغلان بخش خصوصی را که از فقدان امنیت شغلی و تشکل‌یابی آزادانه رنج می‌برند و عملاً قدرت چانه‌زنی و تاثیرگذاریِ معطوف به نتیجه مطلوب را ندارند، به اندازه‌ی تورم تجمیعی یک سال و یک ماهِ اخیر زیاد کنند؟ تورم تجمیعی از ابتدای فروردین سال قبل تا پایان فروردین امسال، حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد بوده است؛ بنابراین اگر ۴۰ تا ۵۰ درصد دیگر به دستمزد کارگران افزوده شود، آنها از فقر نجات نمی‌یابند، فقط می‌توانند آنگونه زندگی کنند که فروردین سال قبل زندگی می‌کردند.

منبع: ایلنا

tags # حقوق کارگران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • کامل‌ترین راهنمایی برای خرید سه تار اصل + ۱۰ راهکار
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)
  • مزد روزانه کارگران به ۳ دلار رسید/ ۱۹ ماه پس‌اندازِ کامل دستمزد برای خرید یک «پراید هاچبک»!
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم