Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از شما تمایل دارید برای انجام امور منزل خود و یا مراقبت و پرستاری از عزیزانتان، پرستار کودک ، پرستار سالمند و مراقب غیر تخصصی در منزل استخدام کنید. شاید از خود پرسیده باشید آیا می توانم هزینه های آن را بپردازم؟ آیا می­توانم به یک فرد غریبه در خانه خود اعتماد کنم؟ در این مقاله به شما در روند استخدام یک پرستار یا مراقب در منزل کمک می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا به پرستار و مراقب در منزل نیاز دارید؟

مراقبت از فردی دیگر در تمام مدت شبانه روز و در تمام روزهای هفته عوارض جسمی و روانی بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. مراقبت از فردی که نمی تواند تنها بماند و یا نیاز دارد شبها در کنار او هوشیار باشید برای شما کم خوابی و عوارض روانی ناشی از کم خوابی را به دنبال خواهد داشت.

کمک کردن به فردی که نمی تواند از روی تخت و یا ویلچر خود را جابجا کند به ستون مهره های شما آسیب می زند. مراقبت از سالمندان و افرادی که دچار فراموشی شده اند بسیار چالش برانگیز و استرس زا است، زیرا این افراد احتمالا خود و اطرافیان را در معرض خطر قرار می دهند و یا دچار سرگردانی می شوند و نیاز به مراقبت تخصصی دارند.

اگر بخاطر مشغله کاری نمی­توانید به امور اداری و پزشکی خود رسیدگی کنید و زمانی برای مراقبت از خود ندارید، حتما نیاز به پرستار در منزل دارید. استفاده از خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل به شما این فرصت را می دهد که در جامعه حضور داشته باشید، با کیفیت بالاتری وظایف شغلی خود را انجام دهید. زمانی را برای تفریح و معاشرت با دوستان خود سپری کنید و بتوانید و ظایف همسری، مادری خود را به بهترین وجه انجام دهید. همچنین این افراد به دلیل تخصص و تجربه کاری بالا وظایف خود را با مهارت و سرعت بیشتری انجام می دهند.

با توجه به مواردی که اشاره شد و همچنین اهمیت مراقبت تخصصی توسط نیروهای آموزش دیده ، مجرب و قابل اطمینان ، در زمینه استخدام پرستار و مراقب در منزل نکاتی را باید مد نظر قرار داد.

اولین گام در استخدام پرستار در منزل تعیین نیاز است. لیستی از کارهایی که در انجام آنها به کمک پرستار یا مراقب در منزل نیاز دارید تهیه کنید:

خدماتی که در منزل ارائه می شوند به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند که بر اساس آن نیروی مناسب برای شما تعیین می شود.

خدمات درمانی در منزل: ویزیت پزشک در منزل

خدمات پرستاری در منزل: ارزیابی علایم حیاتی، گاواژ، سونداژ، مراقبت از زخم بستر، زخم دیابتی، تزریقات، پانسمان و...

خدمات توانبخشی در منزل: کاردرمانی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی

خدمات مراقبت روانی: مشاوره و روانشناسی

خدمات مراقبت فردی در منزل: مراقبت از کودک و سالمند (استحمام و نظافت شخصی، آماده کردن غذا، شست وشوی لباس، تحرک و جابجایی، تفریح و سرگرمی )

خدمات امور منزل: انجام نظافت روزانه و تهیه غذای خانواده و خرید اقلام مورد نیاز

گام دوم: بودجه خود را مشخص کنید

از قبل تعیین کنید که ماهیانه حداقل و حداکثر چه مبلغی را می توانید پرداخت کنید. مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و پرستاری در منزل بزرگ و معتبر برای تمامی مراجعین خود متناسب با توان مالی آنها می تواند مراقبین و پرستاران خود را معرفی کند. همچنین این مراکز با ارائه راهکارهای مختلف می توانند به شما در صرفه جویی هزینه کمک کنند.

گام سوم: یافتن مراقب و پرستار قابل اعتماد

مهمترین مرحله پیدا کردن فردی است که بتوانید به او اعتماد کنید و مراقبت از عزیزان خود را به او محول کنید. برای این کار سعی کنید از تجربه سایرین استفاده کنید. افرادی که از خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل استفاده کرده اند بهترین راهنمای شما خواهند بود.

از جست و جو در سایت ها غافل نشوید: سایت های مراکزپزشکی ـ پرستاری اطاعات کاملی از خود به شما ارائه می دهند.

کمک از مشاورین

مشاورین و کارشناسان در مراکز پرستاری و مراقبتی توضیحات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد و به تصمیم گیری شما کمک می کنند.

از مراکز معتبر پرستاران و مراقبین خود را انتخاب کنید

بسیاری از افراد به واسطه تجربه کاری در زمینه مراقبتی ممکن است به صورت شخصی اقدام به یافتن شغلی در این زمینه کنند، اما خانواده ها باید در این زمینه با احتیاط عمل کنند و هرگونه خجالت در این مورد را کنار بگذارند. حضور فردی غریبه در منزل در ابتدا برای همه با خود نگرانی و استرس به همراه خواهد داشت. از این رو بهترین گزینه استفاده از مراکز خدمات پزشکی ـ پرستاری است. این مراکز علاوه بر این که جست و جوی پرستار و مراقب را به عهده می­گیرند و در وقت شما صرفه جویی می کنند، با بررسی مدارکی مانند مدارک تحصیلی، عدم سوء سابقه و عدم اعتیاد و سایر مدارک مورد نیاز از استرس شما به میزان قابل توجهی می­کاهند. همچنین مراکز معتبر پزشکی ـ پرستاری با خدمات پشتیبانی خود تمام جوانب احتیاط را در نظر می­گیرند و خانواده را در شرایط مختلف حمایت می کنند.

از جمله مراکزی که در این زمینه سابقه درخشانی دارد مرکز پزشکی پرستاری سفیر آرامش است. این مرکز زیر نظر وزارت بهداشت و آموزش پزشکی خدمات خود را طی سالهای گذشته به کمک نیروهای مجرب و قابل اعتماد خود به شهروندان تهران ارائه می دهد. مشاوره رایگان 24 ساعته ، پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی در تمامی روزهای سال از جمله نقاط قوت این مرکز است که آن را از سایر مراکز متمایز می کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه پرستاری و مراقبتی به وب سایت https://safirearamesh.com/ مراجعه کنید .

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خدمات پرستاری در منزل پرستار کودک پرستار سالمند سفیر آرامش مراقب در منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم