Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:49:41 GMT

مسابقه بزرگ «ایران» از امشب پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۰۴۴

مسابقه بزرگ «ایران» از امشب پخش می‌شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه جدید تلویزیونی «ایران» با اجرای سام درخشانی از چهارشنبه ۱۴ اسفند همزمان با شب میلاد امام جواد (ع) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مسابقه جذاب و پر تعلیق با هدف ایرانشناسی طراحی شده و نخستین مسابقه تلویزیونی است که تمام سوالات آن درباره ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار «ایران را با ایران بشناسیم» به عنوان شعار این مسابقه تلویزیونی انتخاب شده است.

مسابقه ایران در گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه کنندگی هاشم رضایت و با بومی سازی نمونه مسابقات بزرگ تلویزیونی جهان طراحی شده است.

این مسابقه تلویزیونی قرار است چهارشنبه‌ها و پنج شنبه‌ها پخش شود، اما با توجه به در پیش بودن نوروز، به عنوان برنامه نوروزی شبکه یک هر شب روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

به گزارش ورزش سه، بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالیکه همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد در باره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899606

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی