Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@09:15:41 GMT

ورود گردشگران به "ابیانه" ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۰۹۴

به گزارش جام نیوز، محمدرضا علیرضایی ابیانه در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که ابیانه اکنون در وضعیت کاملا سفید است و شورا و دهیاری روستا در روزهای ابتدایی مطرح شدن شیوع این بیماری، همه ساکنان این روستا را پایش کردند و خوشبختانه علایم اولیه در هیچ کدام از ان‌ها مشاهده نشد، اظهار می‌کند: در حال حاضر نیز در زمان ورود و خروج، کارمندان روستا و ابیانه‌ای‌هایی که در روستا مستقر نیستند به طور کامل پایش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که از گردشگران درخواست کرده‌ایم و همچنین اعلام می‌کنیم که بازدید از این روستای تاریخی را به زمان دیگری موکول کنند، ادامه می‌دهد: هر چند نسبت به گذشته حضور گردشگران در این روستای تاریخی بسیار کمتر شده است، اما هنوز گاهی با ورود گردشگران مواجه می‌شویم که معمولا در سرپل «هنجن» یا نهایتا عوارضی روستا از ادامه‌ی راه‌شان جلوگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که به احتمال زیاد این وضعیت تا نوروز ۹۹ ادامه داشته باشد، می‌گوید: تابع دستورِ ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در اصفهان هستیم و تا زمانی که اعلام نشود مجبوریم از ورود گردشگران به ابیانه جلوگیری کنیم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نوروز کرونا ابیانه جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود روان آب به روستای زین آباد داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،دهیار روستای زین آباد داراب گفت: بارندگی شدید دیشب سبب شکستن گوراب بالا دست روستا شده و آب بدون توقف در روستا در حال حرکت است.
حق پرست افزود: با تلاش مجموعه شورا، دهیار و مردم از ورود روان آب به منازل جلوگیری شد و تا کنون این سیلاب هیچ خسارتی نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هم‌نوازی دف‌نوازان در پالنگان کردستان + فیلم
  • ورود اتوبوس از بلوار شهید سلیمانی به سطح شهر قزوین ممنوع شد
  • آوای دف بر فراز آسمان پالنگان نواخته شد/هزاران گردشگر آمدند
  • ورود گردشگران و طبیعت گردان به دریاچه تار ممنوع است
  • پالنگان؛ زیبایی‌هایی در دل صخره و سنگ
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش