Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی، سفرهای خارجی کارکنان دولت برای شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و مانند آن را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در ابلاغیه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، سفرهای خارجی کارکنان دولت برای شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و مانند آن را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:

کلیه دستگاه های اجرایی

«در اجرای دستور رییس جمهور محترم کلیه سفرهای خارجی کارکنان دستگاه های اجرایی برای شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و مانند آن تا اطلاع ثانوی (به جز وزارت امور خارجه) لغو می شود.

سایر موارد استثناء با پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه اجرایی و تایید معاون اول رییس جمهور صورت می پذیرد. هدف از این اقدام جلوگیری از ورود بیشتر ویروس کرونا به کشور می باشد، بدیهی است مامورین اعزامی پس از تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند در محل کار و زندگی حضور یابند.»

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: جهانگیری دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت کارکنان دولت سفرهای خارجی کارکنان دستگاه های اجرایی رییس جمهور معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شد و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می کند.

وی بیان کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

رییس شورای شهر اسلامی قم ابراز کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

محرری تاکید کرد: مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

محرری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر عملکرد شورا بر اساس برنامه و منطبق با بودجه مصوب بوده و رشد منطقی تعرفه ها و عدم فشار بر مردم در دستور کار بوده است.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که برخی از پروژه های عمرانی به خصوص در هسته مرکزی شهر قم تکمیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و توازن منطقه ای از برنامه های شورا است بیان کرد: تلاش شده تا توزیع درآمدها در مناطق مختلف شهر قم بر اساس نیازهای هر منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری از شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای دوره ششم تاکنون ۱۲۴ جلسه علنی برگزار شده که در این مدت تعداد ۸۲۰ مورد لایحه و ۷۸ مورد طرح تدوین شده است.

محرری افزود: ارتباط با رسانه ها و شهروندان از رویکردهای شورای اسلامی دوره ششم شهر قم بوده و طی این مدت ملاقات های مردمی، حضور در مساجد و محافل مختلف و ارتباط با رسانه ها به صورت مستمر وجود داشته است.

کد خبر 6087920

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند