Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی، سفرهای خارجی کارکنان دولت برای شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی و مانند آن را تا اطلاع ثانوی لغو کرد. معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی، سفرهای خارجی کارکنان دولت برای شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی و مانند آن را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی، سفرهای خارجی کارکنان دولت برای شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی و مانند آن را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
 متن کامل ابلاغیه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیراست:

کلیه دستگاه های اجرایی
«در اجرای دستور رییس جمهور محترم کلیه سفرهای خارجی کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در همایش‌ها و نمایشگاهای بین المللی و مانند آن تا اطلاع ثانوی (به جز وزارت امور خارجه) لغو می‌شود. سایر موارد استثناء با پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه اجرایی و تایید معاون اول رئیس جمهوری صورت می پذیرد. هدف از این اقدام جلوگیری از ورود بیشتر ویروس کرونا به کشور می‌باشد، بدیهی است مامورین اعزامی پس از تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند در محل کار و زندگی حضور یابند.»

ایسنا برچسب ها: اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بین المللی و مانند آن برای شرکت در همایش ها کلیه دستگاه های اجرایی سفرهای خارجی کارکنان معاون اول رئیس جمهور تا اطلاع ثانوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 846527 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است