Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@04:44:04 GMT

جشنواره جهانی فیلم فجر به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۷۱۰

جشنواره جهانی فیلم فجر به تعویق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره شرایط این رویداد سینمایی با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران اعلام کرد: در پی شیوع جهانی ویروس کرونا و دورنمای نامشخص نسبت به بهبودی اوضاع در سطح جهان در کوتاه مدت، پس از بررسی‌های مختلف درباره محدودیت‌های به‌عمل آمده در بیشتر کشورهای درگیر و در پی هماهنگی با ریاست سازمان سینمایی و رایزنی با فیاپف (فدراسیون جهانی اتحادیه‌های تهیه‌کنندگان فیلم)، تصمیم برآن شد که با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد بین‌المللی سینمای ایران، این جشنواره در نیمه دوم خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران جشنواره امیدوارند بهزودی شاهد روند نزولی شیوع و از بین رفتن این ویروس در جهان باشیم. دیگر اطلاعات مربوط به جشنواره متعاقبا از کانال‌های رسمی این رویداد اطلاع‌رسانی خواهد شد. پیش از این مقرر شده بود جشنواره جهانی فیلم فجر در دوره سی و هشتم ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود. این دوره از جشنواره به دبیری محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار می‌شود.
 

کد خبر 489382 برچسب‌ها سینما جشنواره فیلم فجر سینمای جهان مجله تاریخچه سینمای ایران جشنواره

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر سینمای جهان جشنواره جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد

در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی که در سالن سینما اشراق برگزار شد؛ محفل شعر کودک و نوجوان رضوی، شعرخوانی شاعران عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشوری و استان قم و نقد و بررسی مجموعه شعر رضوی امام رضای مهربان (با موضوع امام رضا علیه السلام) و آمدی در شهر ما گل کاشتی (با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها) از مهمترین برنامه‌های این جشنواره ملی بود.

در این جشنواره از شاعر پیشکسوت شعر کودک رضوی محمد کاظم مزینانی نیز تقدیر شد.

در پایان این مراسم از شاعران برتر کشوری و استانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد