Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس‌جمهوری گفت: به پشتوانه کادر درمانی متخصص و پرستاران کشور و اراده و همکاری مردم با حداقل تلفات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این بحران عبور خواهیم کرد.

قدس آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه برخی کاسبان کرونا برای سودجویی، ماسک را احتکار و پنهان و برخی دیگر با پنهان شدن پشت ماسک دلسوزی، جامعه را با دروغ پراکنی‌های خود، نگران و ملتهب می‌کنند، اطمینان داد که به پشتوانه کادر درمانی متخصص و پرستاران کشور و اراده و همکاری مردم، با حداقل تلفات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این بحران عبور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.
حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.
وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول