Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@12:56:00 GMT

لغو سفرهای خارجی کارکنان دستگاه‌های اجرایی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۹۵۶

لغو سفرهای خارجی کارکنان دستگاه‌های اجرایی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، سفرهای خارجی کارکنان دولت برای شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و مانند آن را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

متن کامل این ابلاغیه به شرح ذیل است:

کلیه دستگاه های اجرایی
«در اجرای دستور رئیس جمهور محترم کلیه سفرهای خارجی کارکنان دستگاه های اجرایی برای شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و مانند آن تا اطلاع ثانوی (به جز وزارت امور خارجه) لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر موارد استثناء با پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه اجرایی و تایید معاون اول رییس جمهور صورت می پذیرد. هدف از این اقدام جلوگیری از ورود بیشتر ویروس کرونا به کشور می باشد، بدیهی است مامورین اعزامی پس از تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند در محل کار و زندگی حضور یابند.»

357 / 357 اسحاق جهانگیری کرونا وزارت بهداشت سفر خارجی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری کرونا وزارت بهداشت سفر خارجی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اشاره به جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی، گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شهرکی در بازدید از پویش چشم به راهیم در شهرستان رودبار اظهار کرد: در ۱۱ روز گذشته با رشد ۲.۱ درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیازهای بخش حمل ونقل جاده ای، برای تمام مقاصد، بلیت ها به صورت پیش فروش و روزفروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل ونقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری های پلاک عمومی استفاده کرده اند و ۹۵ هزار راننده حرفه ای هم در قالب ۲۵۰۰ شرکت مسافربری جابه جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته اند.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: پس از پایان دور دوم سفرهای نوروزی، برنامه ریزی سفرهای عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفرهای فروردین و آغاز بهار است.

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل ونقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده و تفاهم با تولیدکنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل ونقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیرهای اتوبوسرانی استان ها فعالیت خود را آغاز می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد