Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار هادیانفرگفت: برای جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری، رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن‌ها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کنند و جریمه هم نخواهند شد تاریخ انتشار: 13:49 - 14 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۸۴۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از مرکز شماره گذاری میثم گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، آن‌هایی که می‌خواهند نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند و آن‌هایی که وکالت دارند می‌توانند نقل و انتقال خودرو را به سال آینده موکول کنند، حتما این کار را انجام بدهند و اگر مدت اعتبار وکالت نامه ان‌ها محدود است می‌توانند نسبت به افزایش مدت اعتبار آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مراکز تعویض پلاک تعطیل است

سردار  هادیانفر گفت: همچنین رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن‌ها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کنند و جریمه هم نخواهند شد.

 

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آموزشگاه‌های رانندگی هم گفت: درخصوص آموزشگاه‌های رانندگی که ثبت نام در آنجا وجود دارد کلاس‌های آموزش را تعطیل کردیم و ابلاغ شده که آزمون آیین نامه در هیچ جا برگزار نشود و فقط آزمون عملی را اجرا خواهیم کرد.

 

سردار هادیانفر افزود: مشکل بعدی ما در ستاد‌های ترخیص خودرو بود که تا اوایل هفته آینده با سیستم طرح گسترشی که ایجاد شده، از طریق دفاتر پلیس+۱۰ در سراسر کشور در مرحله اول ۱۳ استان و کلانشهر انجام خواهد گرفت. در واقع مردم عزیزمان از هفته آینده می‌توانند به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه و نسبت به ترخیص خودرو خود اقدام کنند.


وی افزود: تعطیلی مراکز شماره گذاری در گرو تصمیم گیری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد به مردم توصیه می‌شود به مراکز استان‌های مجاور مراجعه نکنند.
سردار هادیانفر گفت: البته فرماندهی محترم نیروی انتظامی پیگیر این موضوع بوده و از هیئت دولت در خصوص تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو سوال کرده است و منتظر پاسخ هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راهور کرونا شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان

 حمیدرضا علیدادی سلیمانی  گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۵ دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جیرفت مراجعه کردند که این عدد نشان از رشد ۲۸ درصدی مراجعه به مرکز معاینه فنی سنگین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط زیست، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند، افزود: از این تعداد معاینه فنی صورت گرفته، ۹ هزار و ۱۳۹ مورد قبولی مرتبه اول، ۴ هزار و ۵۷۷ مورد قبولی پس از اصلاح عیب و ۴ هزار و ۸۴۹ دستگاه نیز در تست‌های مربوطه رد شدند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه هم اکنون  در جنوب کرمان فقط یک مرکز معاینه فنی فعال است که محل فعالیت آن در شهرستان جیرفت می‌باشد، ادامه داد: در این مرکز، علاوه بر بازدید‌های ظاهری، شامل: کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها ، آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه، شامل: تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

وی از کلیه رانندگان پرتلاش و زحمت کش خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان