Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته اکانت‌های مشکوکی در توییتر با نام مداحان و چهره‌های مذهبی در حال ایجاد است که به انتشار اخبار کذب در مورد ابتلای شخصیت‌های معروف به کرونا می‌پردازند. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ سیاسی گزارش و تحلیل سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته اکانت‌های مشکوکی در توییتر به نام مداحان معروف و چهره‌های مذهبی در حال ایجاد است که به انتشار اخبار کذب در مورد بیماری شخصیت‌های معروف می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این اکانتها که با انتشار خبری جعلی سر و صدای زیادی به پا کرد، اکانت توییتری تازه تأسیس با نام سید مجید بنی فاطمه بود که از سوی این مداح تکذیب شد. ابتدای اسفندماه نیز صفحه‌ای به نام میثم مطیعی از دیگر مداحان معروف کشور در توییتر ایجادشده که هیچ ارتباطی با این مداح ندارد.

همچنین اکانت فیکی در روزهای گذشته با نام حجت‌الاسلام شهاب مرادی از فوت یا بیماری  چندنفر از شخصیت‌های مذهبی بر اثر کرونا کشور خبر داد که ارتباط این صفحه با این روحانی تکذیب شد. 

سابقه ایجاد این صفحات توییتری برای تزریق تحریفات مذهبی به جامعه به گذشته نیز برمی‌گردد و بارها صفحاتی به نام روحانیون و چهره های مذهبی مطرح نیز ایجادشده است. به‌طور نمونه مهناز افشار به صفحه فیک یک روحانی باهدف ایجاد اختلاف بین ایران و عراق استناد کرده بود که پس ‌از شکایت صاحب عنوان و عکس اکانت، به ایران برنگشت.

انتهای پیام/

R1381/P/S1,1411/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، جمع کثیری از مردم شهر کراچی پاکستان با حضور در خیابان‌ها و برگزاری تجمعات شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و لبیک یا اقصی را فریاد زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
در این تجمعات ضد صهیونیستی که یکی از آنها به همت بنیاد فلسطین پاکستان برگزار شد، فعالان سیاسی، رهبران مذهبی، چهره‌های اقلیت مذهبی، زنان و کودکان پاکستانی از تنبیه رژیم اشغالگر اسرائیل از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.
در این تجمعات خیابانی تاکید شد: حمله به رژیم نامشروع و ضد انسانی اسرائیل از سوی ایران خواست تمام مسلمان دنیا بویژه مردم پاکستان و مطابق با ایدئولوژی «محمد علی جناح» بنیانگذار جمهوری اسلامی پاکستان است.
مردم شرکت کننده در این تجمعات از دولت پاکستان خواستند در کنار ایران ایستاده و برای متحد کردن هرچه بیشتر امت اسلامی در مقابل همینه پوشالی رژیم اشغالگر اسرائیل در شرایطی که ادعای شکست ناپذیری این رژیم توسط سپاه پاسداران ایران به خاک کشیده شده، تلاش کنند.
همچنین اجتماعات دیگری نیز شب گذشته در مناطق مختلف شهر کراچی پاکستان برگزار شد که طی آن رهبران و هواداران گروه‌های مذهبی و سیاسی مختلف از عملیات «وعده صادق» توسط جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • حمله پهبادی ایران سبب شکست سیاسی و روانی صهیونیزم شد
  • شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»
  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر
  • هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس
  • روابط عمومی : پیامکی که تحت عنوان هشدار پدافند غیرعامل ارسال شده جعلی است
  • جهان در انتظار حمله ایران به اسرائیل / لزوم مدیریت افکار عمومی در مورد ابعاد پاسخ احتمالی