Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در متن ابلاغیه «اسحاق جهانگیری» به همه دستگاه های اجرایی آمده است:

«در اجرای دستور رییس‌جمهوری محترم کلیه سفرهای خارجی کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی و مانند آن تا اطلاع ثانوی (به جز وزارت امور خارجه) لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر موارد استثناء با پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه اجرایی و تایید معاون اول رییس‌جمهوری صورت می پذیرد. هدف از این اقدام جلوگیری از ورود بیشتر ویروس کرونا به کشور می‌باشد، بدیهی است مامورین اعزامی پس از تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند در محل کار و زندگی حضور یابند.»
 

کد خبر 489449 برچسب‌ها كرونا در ايران اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان سمنان درباره میزان تحقق مصوبات دور اول سفر دولت مردمی به سمنان و جزییات مصوبات دور دوم، آمار مربوطه را ارائه کرد.

منصوری در ابتدا اظهار کرد که مصوبات سفر نخست دولت مردمی به استان سمنان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بود، اما با عنایت و دستورات ریاست محترم جمهور نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان به این استان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر محقق شد. همچنین؛ در دور دوم سفر به استان سمنان، ۱۴۵ مصوبه جدید با اعتبار حدود ۹ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم مصوبات دور اول که اجرایی شد را افتتاح واحد ۳ و ۴ نیروگاه گازی سمنان، افتتاح طرح‌های ملی مسکن، تکمیل خطوط انتقال آب به گرمسار، تکمیل سایت شماره ۲ پارک علم و فناوری استان معرفی کرد.

وی ادامه داد: اهم مصوبات دور سفر دولت مردمی به سمنان عبارتند از؛ تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد، احداث کارخانه‌های صنعتی، احداث راه‌های دسترسی و زیرساخت‌های انتقال خطوط برق به معادن، صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناوری، تخصیص تسهیلات برای اجرای ۹۰۰ طرح اشتغالزایی خرد اجتماع‌محور، تجهیز خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد
  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است