Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس راهور استان از شهروندان خواست، نگران اتمام تاریخ وکالتنامه فروش خودرو برای تعویض پلاک نباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "امیر طالبی" اظهار داشت: با توجه به اتمام سال و افزایش درخواست تعویض پلاک وسایل نقلیه و در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش ساعت کار مراکز شماره گذاری، شاهد صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک استان گیلان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: به منظور رفاه حال مردم و پیشگیری ایجاد صف‌های انتظار طولانی برای تعویض پلاک به علت اتمام مدت وکالتنامه فروش، آن دسته از افرادی که تاریخ وکالتنامه آنها در حال اتمام است و امکان تمدید آن وجود ندارد با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و تحویل مدارک به کارشناس راهنمایی و رانندگی به منزل مراجعه کنند و مسؤولان تعویض پلاک اقدامات سیستمی و اداری تعویض پلاک را بدون حضور افراد انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: با اولویت بندی لازم از مالکان برای بازدید خودرو و تحویل پلاک جدید در صورت عدم وجود موانع قانونی دعوت به عمل خواهد آمد.

سرهنگ طالبی اظهار داشت: شهروندانی که به دلیل اتمام اعتبار وکالتنامه فروش مجبور به حضور در مراکز تعویض پلاک هستند دیگر نگران اتمام تاریخ اعتبار وکالتنامه‌های خود نباشند و تا عادی شدن شرایط، این خدمت برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو انجام می‌شود.

سرپرست پلیس راهور گیلان در پایان گفت: آن دسته از شهروندانی که به دلایل مختلف ملزم به تعویض پلاک وسیله نقلیه خود هستند با رعایت نکات لازم بهداشتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعویض پلاک مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان