Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@13:19:30 GMT

بورس تهران ۲۰ بیلیارد ریالی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۱۰۳

بورس تهران ۲۰ بیلیارد ریالی شد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز_ ۱۴اسفندماه_ با ثبت افزایش حدود ۱۰ هزار واحدی، به رکورد جدیدی دست یافت و به این ترتیب ارزش بازار نیز از ۲۰ هزار بیلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه _۱۴ اسفندماه_ با رشد ۱۰ هزار و ۹۲۸ واحدی به ۵۵۵ هزار و ۱۶۵ واحد رسید که رکورد جدیدی برای بورس تهران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۹ واحدی شاخص کل هم وزن، ۲۹۱۲ واحدی شاخص قیمت، ۹۸۶۲ هزار واحدی شاخص بازار اول، ۱۳ هزار و ۶۳۲ واحدی شاخص بازار دوم، ۹۶۴۱ واحدی شاخص صنعت، ۵۴۷ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۴۲۰ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۴۸۲۹ میلیون سهم طی ۸۸۶ هزار و ۶۲۶ معامله شد و به ارزش ۸۰ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۰۸ میلیون ریال رسید، بنابراین بورس تهران از حیث ارزش و تعداد معاملات نیز دو رکورد تازه به ثبت رساند.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۲۰ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۰ میلیون میلیارد ریال (۲۰.۱۹۹ بیلیارد) شد که این نیز رکورد تازه‌ای محسوب می‌شود.

در این میان نمادهای "فارس ۴"، "کاوهح ۱" و "کاما ۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "شنفتح ۱"، "دالبرح ۱" و "فسرب ۱" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 413459

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس شاخص کل بورس بورس بورس تهران شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس سهامداران بورس بازار معاملات نقدی بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بورس تهران واحدی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

شاخص کل بورس در معاملات روز چهارشنبه حدود ۱۲ هزار واحد افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در طی معاملات روز چهارشنبه 8 فروردین ماه 1403 شاخص کل بورس با رشد نیم درصدی حدود 12 هزار واحد افزایش یافت.

در طی معاملات امروز 250 نماد در دامنه مثبت معامله شدند و 15 نماد نیز در صف خرید بودند.

از سوی دیگر 156 نماد نیز در انتهای بازار در دامنه منفی قرار داشته و 2 نماد نیز در صف فروش قرار گرفتند.

ارزش معاملات بورس شاملِ سهام و صندوقها نیز در محدوده 5 هزار میلیارد تومان قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رکورد فرار سرمایه از بورس شکسته شد