Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@14:39:18 GMT

حضور پزشکان در پشت صحنه «نون. خ»

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۴۰۷

حضور پزشکان در پشت صحنه «نون. خ»

تصویربرداری فصل دوم مجموعه «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی همچنان در تهران ادامه دارد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تیم پزشکی پشت صحنه سریال «نون. خ» حاضر شدند و عوامل سازنده این سریال را معاینه کردند.

گروه سازنده این مجموعه با رعایت بهداشت و ضدعفونی محیط تصویربرداری به کار خود در تهران ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکنون حدود ۷۰ درصد سریال ضبط شده است و همزمان تدوین و صداگذاری سریال در حال انجام است. این مجموعه تلویزیونی قرار است ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما برود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالى، هدیه بازوند، ندا قاسمی میرطاهر مظلومی و مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال نون خ سریال های نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. در هر قسمت مخاطبان شاهد کل کل های نورالدین و سیروس هستند و در این قسمت نورالدین روایت متفاوتی از سریال مختارنامه را مطرح کرد.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • عکس| تیپ خبرساز سحر دولتشاهی در پشت صحنه یک فیلم
  • رکوردهای خاص «نون. خ ۵» و «زیرخاکی»