Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت حاجی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی در معابر شهری همه روزه از سوی شهرداری این بخش انجام می شود، افزود: ضد عفونی معابر عمومی و همگانی مناطق روستایی این منطقه نیز از سوی دهیاران انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم و بخش های خصوصی در ضد عفونی معابر عمومی عنوان کرد : همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده مقدمات تهیه روزانه ۵۰۰ تا یک هزار ماسک با نظارت شبکه بهداشت و درمان در بخش بندرکیاشهر فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه را از مهمترین اهداف ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد:  با نصب و توزیع پیام های مختلف بهداشتی تلاش می شود تا سطح آگاهی مردم این منطقه به منظور مقابله و انجام اقدامات پیشگیرانه افزایش یابد.

حاجی پور در ادامه به تعطیلی بازار هفتگی چهارشنبه بازار و همچنین بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین به منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یک واحد مسکونی برای استقرار یک پزشک در شهر کیاشهر در نظر گرفته شده تا بصورت شبانه روزی در این منطقه حضور داشته باشند.

وی همچنین با دعوت از کلیه مردم برای رعایت نکات بهداشتی اظهار داشت: انتظار می رود مردم در مقابله با این ویروس آرامش خود را حفظ کنند.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی ماندن در منازل مهمترین عامل پیشگیری از ویروس کروناست بنابراین از مردم می خواهیم تا از خروج غیر ضروری از منازل خود خودداری کنند.

بخش بندرکیاشهر در شرق گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد

به گزارش صدای ایران،محمدتقی صفری شامگاه جمعه اظهار کرد: به منظور تامین سنگ های مورد نیاز برای عملیات اجرایی موج‌شکن ها و بخشی از اسکله در حال ترمیم بندر گناوه، در ۲ نوبت انفجارهایی در کوه بینک انجام شد.


وی افزود: با توجه به این که معادن سنگ این کوه در فاصله هشت کیلومتری شهر گناوه قرار دارد، انفجارهای انجام شده به خوبی احساس شد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عملیات انفجار از قبل طراحی و با حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مرتبط انجام و پس از آن عملیات برداشت سنگ های مورد نیاز طرح اسکله بندر گناوه انجام شد.

دیگر خبرها

  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • طرحی برای پاسداری از یک فریضه
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد