Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@18:04:00 GMT

انفجار یک منزل مسکونی در مشهد/ سوختگی یک نفر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۶۶۸

انفجار یک منزل مسکونی در مشهد/ سوختگی یک نفر

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از انفجار توام با آتش سوزی یک منزل مسکونی و مجروح شدن یک خانم در پی این حادثه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،  سر آتشیار اخلاقی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در حوالی بزرگراه شهید چراغچی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفاء حریق ایستگاه‌ ۱۲ را به محل حادثه در خیابان یاس اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، انفجار در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی رخ داده که موج انفجار باعث تخریب بخشی از این واحد مسکونی و سوختگی یک خانم شده بود که بلافاصله این فرد توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل و آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش‌سوزی این مکان اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، اخلاقی خاطرنشان کرد: علت دقیق این انفجار با حضور کارشناسان شرکت گاز و سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است و نیروهای امدادی پس از ایمن‌سازی کامل محل به ماموریت خود پایان داده و  به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انفجار منزل مسکونی انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار ۲ مصدوم داشت