Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:36:25 GMT

احداث زمین چمن مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۳۸۷۵

احداث زمین چمن مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

حجت از احداث یک زمین مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد و گفت: فاز اول پروژه احداث زمین چمن مصنوعی انجام شده است و اقدامات اولیه در راستای احداث آن صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن حجت» گفت: فاز دوم پروژه احداث زمین چمن مصنوعی پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم شامل زیرسازی و مسطح کردن مکان در نظرگرفته شده، با همکاری تیپ ۳۳ هوابرد المهدی (عج) درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: جلسه انجام فاز دوم پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد و تصمیمات لازم جهت احداث زمین چمن مصنوعی اتخاذ شد.

 

وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور حجت، معاون فرهنگی و دانشجویی، شهریار شفا، مدیر اداره تربیت بدنی و همچنین مسئول ترابری تیپ ۳۳ المهدی (عج) برگزار شد، بیان کرد: فاز اول پروژه احداث زمین چمن مصنوعی انجام شده است و اقدامات اولیه در راستای احداث آن صورت گرفته است.

 

حجت با اشاره به اینکه فاز دوم پروژه احداث زمین چمن مصنوعی شامل زیرسازی و تسطح مکان درنظرگرفته شده است و این عملیات با همکاری تیپ ۳۳ هوابردالمهدی (عج) درحال انجام است، خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی در مقابل عوامل جوی و تنش‌های ناشی از حرکات فیزیکی بازیکنان مقاومت خوبی دارد و هزینه‌های نگهداری چمن مصنوعی با احتساب دوره عمر مفید تقریبی ۱۰ ساله در حدود ۱۰ درصد هزینه‌های چمن طبیعی محاسبه شده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جهرم جهرم چمن مصنوعی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی