Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تدبیر پروردگار بر این مقرر شده که فصلی را سرد و فصلی را گرم قرار داده است. طبیعتِ انسان را هم کاملا هماهنگ و منطبق با فصول طراحی کرده؛ بنابراین در زمستان ریه سرمادوست و در تابستان ریه‌ها گرمادوست هستند (که متاسفانه استفاده افراطی از گرما و سرمای مصنوعی، شرایط را برعکس طبیعت به بدن‌تحمیل میکنیم).

سرمای طبیعی در زمستان، موجب فراخوان صفرا و حرارت درون بدن از سطح پوست به طرف ریه‌ها و افزایش قدرت آن‌ها میگردد و مقاوم در برابر بیماری‌ها خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..
و نیز افزایش قدرت قلب... که هر سال شش‌ماه، تنفسِ هوای سرد، قدرت فزاینده‌ای به قلب و ریه انسان خواهد بخشید.

اما با گرم کردن مصنوعی دمای منزل ریه‌ها به شدت ضعیف شده، قدرت هضم شدیدا پایین آمده و میل به مصرف گرمیجات از بین رفته، تمایل شدید به مصرف سردیجات و در نتیجه تضعیف مضاعف بدن رخ میدهد و جسم و روح در چرخه معیوب خواهدافتاد؛ و با این همه تضعیف فرد آسیب پذیر شده براحتی بیمار خواهد شد...       منبع:بهداشت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سلامت قلب پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک

حمیدرضا کریمی فرد گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار مشترک به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان فارس اضافه شده است و در حال حاضر تعداد مشترکان به بیش از یک میلیون و پنجاه هزار مشترک رسیده است.

او از اجرای موفق برنامه‌های مدیریت مصرف در سال گذشته خبر داد و افزود: در تابستان سال ۱۴۰۲ با همکاری کلیه مشترکان در استان فارس توانستیم با موفقیت از پیک بار عبور نموده و به میزان ۴۱۰مگاوات کاهش مصرف در زمان اوج بار شبکه را داشته باشیم.

این مقام مسئول از مشارکت بیش از ۴۳ درصد مشترکان خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در برنامه‌های اوج بار تابستان سال قبل خبر داد و بیان داشت: از مجموع ۸۴۹ هزار و۸۷۷ قبض صادر شده برای مشترکان خانگی شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت در استان فارس در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور سال قبل، ۳۷۰ هزار و ۴۱۳ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۶۳ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

او با بیان این‌که همکاری همه مشترکان از جمله مشترکان کشاورزی، صنعتی، اداری، سایر مصارف و به ویژه مشترکان خانگی نقش قابل‌ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه سراسری برق به خصوص در ساعت اوج مصرف در تابستان گرم سال قبل داشت، ادامه داد: سال گذشته همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی که مصرف برق خود را کاهش داده بودند، از پاداش ریالی بر روی قبض برق خود بهره‌مند می‌شدند.

کریمی فرد درخاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری کلیه مشترکان اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، اداری، کشاورزی و سایر مصارف بتوانیم از پیک بار تابستان سال جاری با موفقیت عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کدام داروها را می توان بدون نسخه خرید؟ | زمانی که باید مصرف داروهای OTC را قطع کنید
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • کدام غذاها را در سفر نخوریم ؟
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟
  • اختلال در سیستم ایمنی بدن با گرمای شدید
  • سیب پخته مفیدتر است یا خام؟