Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پیکان گفت: اگر قرار است لیگ را تعطیل کنید این کار را انجام دهید تا تکلیف مان را بدانیم.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب مدیر عامل جدید باشگاه تیم پیکان اظهار داشت: هیأت مدیره و مدیر کارخانه تصمیم گرفتند که آقای گرشاسبی را به عنوان مدیر عامل معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای گرشاسبی هم فردی کاربلد است. آقای شیعی مدیر بسیار لایقی بود. من چند سال در همین پیکان با او کار کردم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم با باشگاه قرار داد دارم و موظف هستم با هر کسی که به عنوان مدیرعامل معرفی می‌شود، کار کنم. من برای آقای گرشاسبی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. 

وی در خصوص عملکرد تیم پیکان در سه بازی گذشته عنوان کرد: تیم ما از لحاظ فنی و روانی مشکلاتی داشت. در بازی ماشین‌سازی در پنج دقیقه 2 گل به ثمر رساندیم و بازی را به تساوی کشاندیم.در مسجد سلیمان نیز یک امتیاز گرفتیم که کار سختی را انجام دادیم. بازی فولاد هم به نظرم به اشتباه داوری باختیم و امتیاز  از دست دادیم. امیدوارم در هفته‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم. 

وی افزود: تیم‌هایی که مربی عوض کردند، بعد از هفته‌ها امتیاز گرفتند همین تیم آقای جلالی، افاضلی و دیگر تیم‌ها. باید زمان داشته باشیم تا تفکراتمان را در تیم القا کنیم. هر چند برای ما خیلی دیر است و  منتظر کسب اولین سه امتیازمان هستیم. 

سرمربی تیم پیکان در خصوص تعطیل شدن لیگ به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: این تعطیلی‌ها به ما هیچ کمکی نمی‌کند و تازه اذیتمان هم می‌کند. اگر قرار است لیگ را تعطیل کنید درست تعطیل کنید. برای ما چه فرقی می‌کند، ما بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. حالا اگر بازی کنیم چه فرقی می‌کند؟ چه با تماشاگر و چه بی‌تماشاگر، به هر حال باید هر چه سریع‌تر تکلیف‌مان را روشن کنند. باید ما را از بلاتکلیفی خارج کنند تا ببینیم تمرین کنیم یا نه، یا اصلاً استراحت کنیم. این بلاتکلیفی بسیار بد است. ما بازی‌های دوستانه آینده‌مان را که با بادران و مسجدسلیمان بود را کنسل کردیم تا ببینیم شرایط برگزاری مسابقات چه می‌شود. جان آدم‌ها از فوتبال خیلی مهمتر است. 

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالله ویسی تیم پیکان ورزشی عملکرد تعطیل کنید تیم پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید بدانیم که موشک‌های بالستیک ایران بسیار نقطه‌زن هستند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35 (فیلم) لایو اتفاقی یک ایرانی و اسرائیلی بعد از موشک‌باران سپاه (فیلم) شکارچیان گنبد آهنین (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • باید بدانیم که موشک‌های بالستیک ایران بسیار نقطه‌زن هستند (فیلم)
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست