Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:28:43 GMT

عملیات ساخت یک هزار واحد مسکونی در اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۴۵۷۶

عملیات ساخت یک هزار واحد مسکونی در اهواز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی فاز دوم عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی کارکنان سپاه اظهار کرد: پس از توافقی که میان دولت و نیروهای مسلح برای ساخت منازل مسکونی برای کارکنان سپاه و نیروهای مسلح به دست آمد، امروز طرح ساخت هزار واحد مسکونی برای پرسنل نیروهای مسلح شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش‌تر هم تعدادی ساختمان در این منطقه باکیفیت خوب و مناسب ساخته شده است و همچنین در مکان‌های دیگر اهواز نیز این کار ارزشمند برای نیروهای مسلح به انجام رسیده است.

شریعتی بیان کرد: امید می‌رود که در وقت مقرر و با برنامه پیش‌بینی شده این پروژه به انجام برسد و پرسنل نیروهای مسلح صاحب مسکن شده و شرایط معیشتی بهتری پیدا کنند.

استاندار خوزستان یادآور شد: کارهای خوبی در استان خوزستان در بخش «مسکن» آغاز شده است از جمله در منبع آب اهواز که حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد شروع شده است که ۸۰۰ واحد آن جابه‌جا می‌شود که شامل منازلی است که بعضاً غیراصولی و روی تپه ساخته شده و با اجرای این طرح این منازل برچیده خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: طرح اقدام ملی تولید مسکن نیز با حدود هفت هزار و ۶۰۰ واحد را در خوزستان شروع کرده‌ایم و اجرای آن با بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام است و ویژه افراد نیازمند مسکن و مسکن اولی‌هاست.

استاندار خوزستان گفت: امید می‌رود با تکمیل این طرح‌ها که اقدامات بسیار مؤثری به شمار می‌روند، بافت مسکونی را در سطح استان به شرایط استاندارد نزدیک کنیم.

کد خبر 4870200

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد شیراز بارش باران بیرجند نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مشهد گفت: ساخت ۲ هزار و ۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد برنامه‌ریزی شده که تاکنون ساخت ۴۵۴ واحد آن ثمر داده است.

یعقوبعلی نظری افزود: هم اکنون سه پهنه ساخت مسکن در حال ساخت به ترتیب با ۱۲۴ واحد، ۱۹۶ واحد و ۱۳۴ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد فعال است و برای تسریع در اتمام این طرح ها  به مدیران مربوطه توصیه‌های لازم انجام شد.

فرماندار مشهد نیز در جمع خبرنگاران ادامه داد: از مجموع نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت در مهرگان مشهد، بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود.

محسن داوری افزود: قرعه‌کشی انجام شده و صاحبان زمین‌ها و واحد‌های در حال ساخت مشخص شده است.

به گفته وی، از طرفی موضوع شبکه فاضلاب مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد و در مرحله زیرسازی در حال اجرا است.

فرماندار مشهد اضافه کرد: مشکل تامین نانوایی اکنون در شهرگ مهرگان حل شده است، اما در زمینه مدرسه هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم و برای کسب نتیجه پیگیر هستیم بطوریکه  هم اکنون ۲ مدرسه در مهرگان در حال ساخت است.

شهرک مهرگان در انتهای جاده موسوم به سیمان و بولوار رسالت مشهد قرار دارد که طرح های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۱ در این منطقه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد