Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:57:33 GMT

رایان گیگز و تمجید ویژه از خرید جدید منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۴۸۶۹

رایان گیگز و تمجید ویژه از خرید جدید منچستریونایتد

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تمجید ویژه ای از ستاره پرتغالی این تیم یعنی برونو فرناندز انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر‌یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی موفق شد یک بازیکن فوق العاده و با استعداد یعنی برونو فرناندز را به خدمت خود در آورد. بازیکنی که بر اساس گزارش ها باشگاه هایی نظیر بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی نیز به دنبال جذب او بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برونو فرناندز بازیکن فوق‌العاده با کیفیتی است اما به دلیل تجربه نه چندان زیاد در بازی های بین المللی تنها با ۵۵ میلیون یورو راهی اولدترافورد شد‌‌ اما خیلی زود توانسته ارزش های قابل توجه خود را به نمایش بگذارد.

 

 

 

 

ستاره ۲۵ ساله و پرتغالی در ۶ بازی گذشته یونایتد آمار فوق العاده ۳ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده است. موضوعی که باعث شده اسطوره باشگاه منچستریونایتد یعنی رایان‌گیگز به تمجید از این ستاره پرتغالی بپردازد. سرمربی حال حاضر تیم ملی ولز در این باره گفت: " فرناندز بازیکن فوق العاده ای است. او کیفیت خود و بازیکنان اطرافش را بالا برده اما هنوز در روزهای آغازین کارش است. من فکر می‌کنم که او می‌تواند از این هم بهتر شود.

 

او همان عملکردی را ارائه داد که شما می خواهید. اتفاقی که همیشه درباره خریدهای زمستانی رخ نمی دهد اما او فوق‌العاده است و من بابت عملکرد خوبش خوشحال هستم."

منچستر یونایتد رایان گیگز برونو فرناندز تیم ملی ولز ولز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رایان گیگز برونو فرناندز تیم ملی ولز ولز برونو فرناندز فوق العاده رایان گیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی

پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»