Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:41:58 GMT

معرفی ۵ عضو کمیته فنی روئینگ فدراسیون قایقرانی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۴۹۶۶

معرفی ۵ عضو کمیته فنی روئینگ فدراسیون قایقرانی

اعضای کمیته فنی روئینگ فدراسیون قایقرانی با حکم رئیس این فدراسیون مشخص شدند. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی طی احکامی جداگانه پنج عضو کمیته فنی رشته روئینگ را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته فنی رشته روئینگ به منظور ارزیابی و بررسی عملکرد تیم‌های ملی این رشته و آنالیز نتایج آنها در مسابقات با هدف بهبود عملکرد تیم ملی و توسعه این رشته تشکیل خواهد شد.

عمران پورعسگرپرست، محسن شادی، عاقل حبیبیان، بهناز مرادخانی و مهسا جاور اعضای کمیته فنی روئینگ فدراسیون قایقرانی هستند که از سوی رئیس فدراسیون قایقرانی معرفی شدند.

در حکم سهرابیان خطاب به اعضای کمیته فنی روئینگ آمده است:

«با توجه به تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی در رشته روئینگ به موجب این حکم به‌عنوان «عضو کمیته فنی آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌گردید. ضمن آرزوی توفیق روزافزون حضرتعالی و همکاران، شایسته است با امعان نظر و برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و فرصت‌های موجود در راستای تحقق اهداف راهبردی فدراسیون اهتمام ویژه معمول فرمایید».

حضور مربی تیم ملی روئینگ بانوان در دوره مربیگری فدراسیون جهانی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی روئینگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ قایقرانی روئینگ فدراسیون قایقرانی کمیته فنی روئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه المپیک برای اولین‌بار/تاریخ‌سازی دختران قایقرانی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قایقرانی ایران برای اولین‌بار دست به رکوردشکنی‌های ویژه در کسب سهمیه‌های تاریخی برای المپیک ٢٠٢٤ پاریس در دو بخش آب‌های آرام توسط قایق‌های کایاک، کانو کانادایی و روئینگ دختران زد تا مرزهای بسیاری را جابه‌جا کند و تابو شکنی چشم‌گیری را به نمایش بگذارد.در گزارش ورزش سه آمده است:

اتفاق اول: تعداد سهمیه‌ها رکورد شکست

کسب چهار سهمیه المپیک ٢٠٢٤ پاریس دختران و پسران با حضور پنج قایقران از ایران در سه رشته همزمان برای اولین‌بار است که در تاریخ ورزش ایران رقم می‌خورد.

پیش از این قایقرانی ایران در المپیک ٢٠١٢ لندن با چهار قایقران تک نفره متشکل از دو زن و دو مرد سهمیه بزرگترین جشنواره ورزشی جهان را به خود اختصاص داده بود اما اکنون پنج قایقران کشورمان در چهار قایق متشکل از سه ماده ورزشی کایاک، کانو کانادایی و روئینگ توانستند به سهمیه المپیک ٢٠٢٤ پاریس دست پیدا کنند.

در حقیقت برای اولین‌بار پنج قایقران زن و مرد ایرانی به المپیک راه پیدا کردند که بیشترین تعداد حضور قایقرانی در یک دوره از بازی‌های المپیک در ٢٠٢٤ پاریس خواهد بود.

•اتفاق دوم: اولین سهمیه تاریخی قایق دو نفره

قایقرانی ایران برای اولین‌بار در تاریخ توانست سهمیه قایق دو نفره یا به اصطلاح تیمی را برای المپیک ٢٠٢٤ پاریس توسط مهسا جاور و زینب نوروزی کسب کند.

تا پیش از این در پنج المپیکی که قایقرانی ایران قایقران داشت هیچگاه سهمیه تیمی یا قایق دو نفره کسب نشده بود تا از این حیث دختران روئینگ کشورمان دست به تاریخ‌سازی ویژه بزنند.

بدین ترتیب قایقرانی کشورمان در کنار شمشیربازی توانستند جای خالی سهمیه‌های تیمی المپیک را طبق پیش‌بینی چند ماه اخیر ورزش سه به‌عنوان تنها رسانه‌ای که این موضوع مهم را پیش‌بینی کرده بود محقق کنند.

•اتفاق سوم: المپیکی شدن برای اولین‌بار در سه ماده

قایقرانی ایران در المپیک ٢٠٠٠ سیدنی در ماده کایاک با یک قایقران، در ٢٠٠٨ پکن با دو قایقران زن و مرد در ماده روئینگ، در المپیک ٢٠١٢ با چهار ورزشکار زن و مرد در دو ماده کایاک و روئینگ، در المپیک ٢٠١٦ ریو با کانو و روئینگ، در المپیک ٢٠٢٠ در روئینگ و کایاک حضور یافته بود.

حال برای اولین‌بار در تاریخ قایقرانی ایران برای المپیک ٢٠٢٤ پاریس همزمان در سه ماده کانو، کایاک و روئینگ توسط سه زن قایقران و دو مرد حضور خواهد داشت.

•اتفاق چهارم: سه دختر قایقران در المپیک

در المپیک ٢٠٢٤ پاریس یک دختر قایقران ایرانی و دو مرد به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

از این حیث نیز قایقرانی با پنج نفر و چهار سهمیه بیشترین تعداد ورزشکار تمام شش المپیکی که قایقرانان ایرانی به این بازی‌ها راه یافتند را در ٢٠٢٤ پاریس رقم زده است.

جالب اینکه فاطمه مجلل ٢١ ساله، محمدنبی رضایی و زینب نوروزی ٢٣ ساله هستند که نشان از جوان بودن قایقرانان راه یافته به المپیک دارد.

•حال مهسا جاور کاپیتان قایقرانی در المپیک است

در کاروان پنج نفره قایقرانانی که در سه ماده مختلف به المپیک ٢٠٢٤ پاریس راه یافتند مهسا جاور با ٣٠ سال سن با تجربه‌ترین قایقران یا به اصطلاح کاپیتان تیم اعزامی نام خواهد گرفت که توانست به دومین المپیک زندگی خود راه یابد.

البته علی آقامیرزایی هم با ٢٨ سال سن به‌مانند مهسا جاور دومین المپیک خود را در پاریس تجربه می‌کند.

پیش از این محسن شادی در روئینگ تنها قایقران دو المپیکی ایران محسوب می‌شد که حال مهسا جاور در روئینگ و علی آقا میرزایی در کایاک هم به رکورد شادی رسیدند.

•سهرابیان: دخترها و پسران قایقرانی غیرت کردند

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و نایب رئیس کانوئینگ آسیا که به‌عنوان عضو هیئت ژوری کسب سهمیه قاره‌ای آب‌های آرام المپیک در توکیو حضور داشت به "ورزش سه" گفت: اتفاق‌های تاریخی در قایقرانی فقط با غیرت مثال زدنی قایقرانان زن و مرد این رشته ورزشی رقم خورد و عزیزانم در فدراسیون خون دل‌ها خوردند تا باعث سرافرازی این رشته سخت در ورزش ایران شوند که به نفر به نفر آنها افتخار می‌کنم.

•قایقرانی یک طلا، یک نقره، سه برنز و نمره بیست

قایقرانان ایرانی در قهرمانی همزمان آسیا و کسب سهمیه آب‌های آرام در ژاپن و روئینگ در کره جنوبی توانستند پنج مدال در چهار ماده المپیکی و یک ماده غیر المپیکی کسب کنند.

محمد نبی‌رضایی در ماده المپیکی هزار متر کانو مدال طلا گرفت، علی آقامیرزایی در هزار متر المپیکی کایاک و ٢٠٠ متر غیر المپیکی این ماده دو برنز به گردن آویخت، فاطمه مجلل در روئینگ المپیکی سنگین وزن دو هزار متر برنز و مهسا جاور در کنار زینب نوروزی در قایق دو نفره المپیکی سبک وزن دو هزار متر دختران آسیا مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

•حال ٢٦ سهمیه انفرادی داریم و ٢ سهمیه تیمی

ورزش ایران بدون احتساب دو فرصت امروز کشتی فرنگی تاکنون ٢٦ سهمیه انفرادی در رشته‌های کشتی آزاد، تکواندو، کشتی فرنگی، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری، قایقرانی و یک سهمیه هم بر اساس رنکینگ در دوچرخه‌سواری جاده در کنار دو سهمیه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر مردان و قایق دو نفره روئینگ دختران المپیک ٢٠٢٤ پاریس را به خود اختصاص داده که از بین آن‌ها، شش سهمیه انفرادی توسط دختران ورزشکار کشورمان و ٢٠ سهمیه انفرادی مردان در کنار دو سهمیه تیمی توسط مردان شمشیربازی و زنان قایقرانی به دست آمده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897756

دیگر خبرها

  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • سهمیه المپیک برای اولین‌بار/تاریخ‌سازی دختران قایقرانی ایران
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • چهار سهمیه المپیک برای پاروزنان ایران
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد