Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@17:35:55 GMT

خبر خوش فیس‌بوک برای آیفون‌دارها!

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۵۶۰۹

خبر خوش فیس‌بوک برای آیفون‌دارها!

فیسبوک به تازگی اعلام کرده که نسخه iOS پیام رسان فیس‌بوک مسنجر در کنار کاهش حجم اپلیکیشن، بسیار سریع تر از قبل شده است. به گزارش پول نیوز، فیسبوک مسنجر که بدون شک یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در جهان به شمار می‌رود، به تازگی در نسخه ios خود شاهد تغییرات قابل توجهی شده که به کاربران امکان بهره‌مندی سریع‌تر، بهتر و بهینه‌تر از این پلتفرم را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس خبری که در وب سایت gsmarena منتشر شده است، شرکت فیسبوک با انتشار نسخه آپدیت و به روز رسانی شده پیام رسان فیسبوک مسنجر برای گوشی‌های آیفون اعلام کرده که از سال گذشته با بهره گیری از دانش متخصصان و برنامه نویسان زبده در جریان پروژه تسریع عملکرد فیسبوک مسنجر موسوم به Project LightSpeed سعی داشته تا سرعت این پیام رسان را بسیار بیشتر از قبل کند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و رضایت کاربرانش را جلب کند.
طبق اعلام فیس‌بوک سرعت نسخه آی‌اواس این پیام‌رسان هم اکنون دو برابر و حجم آن نیز یک چهارم نسبت به نسخه قبلی شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آی اواس فیسبوک پیام رسان اپلیکیشن مسنجر پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد