Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) جهرم، این مطلب را چهارشنبه در دومین نشست ستاد شهرستانی مقابله با شیوع کرونا بیان کرد و گفت: تیپ هوابرد المهدی(عج) جهرم در حال همکاری با دانشگاه علوم پزشکی این شهر برای گندزدایی و ضدعفونی‌کردن مکان‌های عمومی شهرستان و مبادی ورودی شهر است.

سردار سید نورالله حسینی افزود: هم اینک چهار دستگاه خودروی جنگ نوین با ضدعفونی کردن معابر و مراکز به صورت ۲۴ساعته، برای کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مقابله با ویروس کرونا فعال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ضدعفونی کردن خودروها، اتوبوس‌های عبوری و آموزش چهره به چهره به مسافران در پلیس راه جهرم، بررسی و تب‌سنجی همه مسافران ورودی به جهرم با همکاری پرسنل حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی این شهر از جمله اقدامات این یگان در روزهای اخیر است.

حسینی ادامه داد: گردان بهداری رزمی این یگان نیز با فعال کردن ۶ مقر بهداشت در سطح شهرستان جهرم و استفاده از نیروهای متخصص و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی، اقدام به آموزش و انجام معاینات پزشکی مردم در این شهرستان کرده است.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) جهرم اظهار داشت: همچنین پزشکیاران ما آمادگی خدمت‌رسانی به مردم در زمینه آموزش و راهکارهای پیشگیری از این بیماری را دارند.

حسینی در مورد وضعیت پادگان‌ها و آسایشگاه‌های سربازان در شهرستان جهرم، گفت: این اماکن به صورت مستمر گندزدایی می‌شوند و برای تمام سربازان، تست غربالگری مانند تب‌سنجی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت پادگان‌ها، اقدامات پیشگیرانه‌ای از قبیل آموزش، ضدعفونی و سم‌زدایی محل‌های تجمع و معابر انجام می‌شود و افزون بر این با برپایی ایستگاه سلامت و انجام معاینات پزشکی تمام نیروهای فعال در این مکان‌ها، به خانواده‌های آنان نیز آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلای به این بیماری ارایه می‌شود.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی(عج) گفت: متاسفانه فضای مجازی به برخی شایعات دامن می‌زند و موجب افزایش نگرانی مردم می‌شود از این رو تاکید بر این است که مردم خبرها را تنها از رسانه‌های معتبر پیگیری کنند و توصیه‌های بهداشتی فردی و جمعی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده، با توجه به این امر سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است. همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم بهداشت و سلامت ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم بهداشت و سلامت ویروس کرونا ۳۳ المهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان