Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:00:33 GMT

از نظر من گرت بیل بازیکن بزرگی به حساب می آید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۶۰۵۲

از نظر من گرت بیل بازیکن بزرگی به حساب می آید

رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز، معتقد است که گرت بیل باید در تیم مثل رئال مادرید هفته عملکرد خوبی ارائه دهد تا مورد انتقاد قرار نگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان در ابتدای فصل به طور کاملا صریح از عدم نیاز خود به گرت بیل صحبت کرده بود تا این ستاره ولزی در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار بگیرد اما پس از کش و قوس های فراوان بیل در مادرید ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرت بیل در ابتدای فصل با ارائه بازی های فوق العاده، خودش را به زین‌الدین زیدان ثابت کرد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن ۳۰ ساله یکی از کلیدی ترین مهره های مرد فرانسوی در آغاز فصل لقب گیرد اما همان اتفاق همیشگی یعنی مصدومیت باعث شد که بیل دوباره از ترکیب رئال دور شود.

 

 

 

 

سرمربی تیم ملی ولز معتقد است که گرت بیل باید در تیمی مانند رئال مادرید هر هفته عملکرد خوبی ارائه دهد تا مورد انتقادات فراوان قرار نگیرد. رایان گیگز در این باره گفت: " بیل مثل هر بازیکن دیگری که در یک تیم عالی بازی می کند، باید هر هفته عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد. در غیر این صورت مورد انتقادات فراوانی قرار خواهد گرفت. این موضوع در باشگاه‌های بزرگ اجتناب ناپذیر است. با این وجود گرت بیل بازیکن بزرگی برای من به حساب می‌آید."

ولز رایان گیگز تیم ملی ولز گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ولز رایان گیگز تیم ملی ولز گرت بیل رئال مادرید رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مندی با رئال مادرید در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به فروش برسانند تا مانع از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد شوند. 

عملکرد این بازیکن در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو هم به هیچ وجه مورد قبول مدیران این باشگاه نبوده است و آنها از سال گذشته در تلاش بودند که بتوانند او را هرچه زودتر به فروش برسانند اما پیشنهاد قابل قبولی برای این بازیکن دریافت نکردند. 

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که دو باشگاه لیورپول و آرسنال به صورت جدی در حال بررسی شرایط این ستاره فرانسوی هستند و احتمالا به زودی پیشنهادی را به رئال مادرید ارائه خواهند داد. گفته می‌شود که آنها تماسی هم با نمایندگان او داشته‌اند. 

مندی که در سال 2019 با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو از لیون به رئال مادرید پیوست، نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند اما منابع اسپانیایی مدعی شده بودند که مایل است به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و شاید روند جدایی‌اش خیلی آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید