Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد این تیم را ترک نکرده است و فقط به دلیل بسته بودن پروازهای خارجی نتوانسته به ایران سفر کند.

طرفداری- بعد از اینکه انتونی استوکس به عهد خود عمل نکرد و به تمرینات پرسپولیس بازنگشت، انتظار می رفت که باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت کند. اما باشگاه پرسپولیس فعلا اقدامی بابت این قضیه نکرده است و این سوال به وجود آمده چرا این باشگاه در قبال بدرفتاری بازیکنش منفعل عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه در گفت و گو با رادیو ورزش روز گذشته اعلام کرد امیدوار است که این بازیکن بازگردد. پیگیری ها نشان می دهد که مدیرعامل پرسپولیس برای در نظر گرفتن جوانب حقوقی این صحبت را مطرح کرده است و نمی خواهد صحبتی انجام دهد که در نهایت به نفع استوکس تمام شود.

به گزارش طرفداری،  آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم پرسپولیس پس از غیبت در تمرینات این تیم و انتشار اخبار مربوط به دستگیری‌اش در شهر لندن، با انتشار مطلبی در فضای مجازی به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

استوکس در فضای مجازی نوشت:

من پرسپولیس را ترک نکردم و در دبی بودم. با توجه به اینکه پروازها و مرزها به سمت ایران بسته بود، نتوانستم به ایران بازگردم، چون ویروس کرونا در این کشور شیوع پیدا کرده است.

مهاجم ایرلندی پرسپولیس ادامه داد:

اکنون در ایران تمام بازی‌های تیم من (پرسپولیس) و تمام رویدادهای اجتماعی به خاطر شیوع بیماری کرونا متوقف شده است. من تنها منتظرم اوضاع در ایران امن شود تا به این کشور بازگردم،‌ به همین سادگی. فعلاً قصدی برای سفر به ایران ندارم تا اینکه صد درصد مطمئن شوم این کشور امن است. هر شخص دیگری هم جای من بود همین کار را انجام می‌داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان ژابی: منتظرم رم را در نیمه نهایی ببینم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی وستهم قرار گرفت و با تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد اما توانست به لطف پیروزی در بازی رفت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

حذف لیورپول از رقابت‌های لیگ اروپا باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که حالا این تیم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود اما حالا شاگردان ژابی آلونسو باید در مرحله نیمه نهایی در دیداری دشوار روبروی رم قرار بگیرند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص شود.

این سرمربی اسپانیایی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی بسیار جذاب با دو نیمه متفاوت بود. ما می‌دانستیم که آنها با برنامه‌ریزی برای اینکه بازی را به سرعت به جریان بیندازند وارد زمین خواهند شد.   در نیمه دوم شخصیت تیم را نشان دادیم و بازیکنانی که از بازیکنانی که از نیمکت وارد زمین شدند تاثیرگذاری بسیاری داشتند. این درس خوبی برای ما در اروپا بود و خوشحال هستیم که به نیمه نهایی صعود کردیم.

بازیکنان ما به خوبی از این موضوع آگاه هستند که شرایط فیزیکی و تلاش ما در این بازی در زمین کافی نبود. ما تغییراتی ایجاد کردیم و گفتیم که می‌توانیم بسیار بهتر عمل کنیم. مدتی طول کشید تا بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم اما هرچه به پایان نزدیک و نزدیک‌تر شدیم بهتر عمل کردیم.

از اینکه می‌توانیم بگوییم دوباره در نیمه نهایی هستیم خوشحالیم. حالا باید دوباره با رم روبرو شویم. آنها تیمی متفاوت هستند که سرمربی جدیدی دارند که تاثیر بسیار خوبی روی آنها گذاشته است. در فوتبال همیشه شانس دوباره‌ای وجود دارد. ما بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم.»

دیگر خبرها

  • خط و نشان ژابی: منتظرم رم را در نیمه نهایی ببینم!
  • صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه | آرامش در آسمان ایران
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • بلینکن: تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست