Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ مهار 5 ضربه پنالتی توسط دروازه بان تیم دسته چهارمی زاربروکن مقابل فورتونا دوسلدورف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دور هشتم از مرحله قهرمانی رقابت های لیگ برتر قبرس، با یک بازی مهم همراه بود که طی آن، آپوئل توانست در استادیوم خانگی خود با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده و صدر جدول رده بندی را حفظ کند.

در این مسابقه و پس از ارسال یک ضربه کرنر، عصام چبکه در دقیقه 8 توانست روی ریباند ضربه سر یکی از هم تیمی هایش، گل نخست را وارد دروازه کرده و تیمش را پیش بیندازد.

گیورگی کویلیتایا مهاجم تیم ملی گرجستان، اختلاف را بیشتر کرد. او روی یک حرکت انفرادی و پس از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، ضربه اش را وارد دروازه کرد تا بازی دو بر صفر شود.

کویلیتایا در ادامه یک گل به ثمر رساند که به دلیل برخورد توپ به دستش، این گل رد شد. او در نیمه دوم نیز پشت یک ضربه پنالتی ایستاد که ضربه اش به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و روی ریباند نیز شوت عصام چبکه به تیرک افقی اصابت کرد تا این توپ به شکل عجیبی وارد دروازه نشود.

در نهایت نیز آپوئل در روزی که سعید مهری را 90 دقیقه روی نیمکت داشت، دو بر صفر پیروز شد تا فاصله یک امتیازی خود با لارناکا را حفظ کرده و در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ، امید اول قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!