Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:32:58 GMT

تولید محتوای الکترونیکی در کردستان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۶۹۸۹

تولید محتوای الکترونیکی در کردستان کلید خورد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: تولید محتوای الکترونیکی کارگاه‌های آموزشی در استان کلید خورد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سید جمیل احمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم امکان عدم حضور کارآموزان در کارگاه‌های آموزش‌های مهارتی اظهار داشت: تولید محتوای الکترونیکی کارگاه‌های آموزشی در استان کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محتوای الکترونیکی تولید شده به عنوان مکمل آموزش‌های مهارتی ارائه شده در کارگاه‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان بوده و پس از خروج استان کردستان از اپیدمی کرونا ویروس و برپایی کارگاه‌های آموزشی، روند آموزش‌های مهارتی به‌صورت عملی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با بیان اینکه محتوای آموزشی تولید شده براساس استاندارد رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مورد تائید سازمان جهانی کار (ILO) است، خاطرنشان کرد: در فاز نخست از این پروژه آموزشی استانداردهای آموزشی تراش و فرز CNC و تراشکاری درجه 2 به‌صورت الکترونیکی در حال تولید بوده و کارآموزان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.kurdme.com نسبت به دانلود و بهره‌گیری از آموزش‌های مهارتی در ایام تعطیلی مراکز آموزشی اقدام کنند.

300 اثر منتخب جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مدارس قشم معرفی شدمازندران|محتوای الکترونیکی در دانشگاه‌های مازندران تقویت می‌شود

وی اظهار کرد: در این اقدام سعی شده هریک از توانایی‌های مندرج در سرفصل‌های آموزشی این دو استاندارد آموزشی در 15 دقیقه ضبط شود تا امکان بهره‌گیری از این محتواهای آموزشی، برای کلیه کارآموزان به سهولت امکان‌پذیر باشد.

احمدی یادآور شد: امیدواریم با این رویکرد زمینه دسترسی تمامی مهارت‌آموزان سطح استان به آموزش‌های لازم به‌منظور حفظ سلامتی آنان فراهم شود.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید محتوای الکترونیکی آموزش فنی و حرفه ای کارگاه های آموزشی آموزش های مهارتی کارگاه های آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فعال کردن کارگاه‌های راکد باید مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شده و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار نوروزی مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار، سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی افزود: در مراجعاتی که از سوی مردم با دفتر ما صورت می‌گیرد شاهد نگاه مثبت مردمی نسبت به مجموعه جهاد کشاورزی استان هستیم و این سازمان جزو سازمان‌های موفق استان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آرامش بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش رو داریم.

پورذهبی ادامه داد: سال ۱۴۰۳ سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال بعد از آن انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم لذا از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها مشکلاتی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکل دارد اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شده و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

کد خبر 739622

دیگر خبرها

  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • ضرورت انجام جهش تولید با مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت مصداقی