Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:58:50 GMT

پلمب ۳۰ سفره‌خانه متخلف در شهرستان ایذه

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۷۲۱۰

پلمب ۳۰ سفره‌خانه متخلف در شهرستان ایذه

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت سفیدپوست عصر چهارشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: این طرح برای کنترل فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌های سطح شهر و برای  برخورد با صنوف متخلف به منظور جلوگیری ازشیوع کرونا ویروس در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضایی و شبکه بهداشت در خصوص شناسایی واحدهایی که به رغم اخطاریه‌ های قبلی پلیس نسبت به توزیع قلیان در سفره خانه و قهوه خانه ها اقدام می کردند، اجرا و ۳۰ قلیان‌سرا به دلیل رعایت کردن نکات بهداشتی و نظافت پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی ایذه با بیان اینکه پلیس بر اساس قانون، حافظ و تامین کننده نظم و امنیت عمومی در جامعه است، گفت: تمامی ارکان جامعه باید در حوزه های مختلف در چهارچوب قانون برای تامین امنیت، آرامش و آسایش برای مردم و شهروندان ورود کنند.

پیش از این در روز یکشنبه فرمانده انتظامی باغملک از پلمب ۱۸ قهوه خانه ، فرمانده انتظامی اندیمشک در راستای طرح پیشگیری از شیوع کرونا از پلمب ۹ قلیان‌سرای متخلف در این شهرستان و فرمانده انتظامی شوش از پلمب ۲۸ سفره خانه در این شهرستان خبر داده بودند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ایذه فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایذه فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا ایذه فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان بهداشت و سلامت فرمانده انتظامی سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد