Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،‌سعید نمکی در نامه ای به حجت الاسلام حاج علی اکبری نوشت: پیرو نامه شماره ۱۶۰۶/۱۰۰ مورخ ۸ اسفند ۱۳۹۸ درخصوص عدم برگزاری نماز جمعه در ۲۳ استان کشور که به‌ عنوان نقاط آلوده گزارش شده بود، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کلیه استان های کشور، ضروری است، دستور فرمایید، در همه شهرهای مراکز استان، تا اطلاع ثانوی نماز جمعه برگزار نگردد و در سایر شهرستان‌ ها و شهرهای کوچک، کمیته ‌ای متشکل از استاندار، نماینده ولی فقیه، امام جمعه و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، تشکیل و نقطه نظرات فنی رییس دانشگاه مورد عمل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است هر گونه تغییر در استمرار و یا رفع محدودیت به استحضار خواهد رسید.

مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون به دو هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به ۹۲ نفر رسیده است. همچنین تاکنون ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

کد خبر 489596 برچسب‌ها سعید نمکی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سعید نمکی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حکمی حجت‌الاسلام «محمد بارانی» را به عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.

متن حکم نماینده ولی فقیه در استان به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ محمد بارانی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه جنابعالی در دوره مسئولیت امامت جمعه شهرستان مهدیشهر، شما را که به زینت تقوا و معنویت، علم و معرفت و نیز مردمداری آراسته هستید به عنوان امام جمعه موقت شهرستان سمنان منصوب می‌کنم.

رجاء واثق دارم حضور جنابعالی در این مسئولیت نیز منشأ خدمات و برکات فراوانی برای مؤمنین و بویژه جوانان و فرهیختگان خواهد بود. امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید.

به گزارش مهر، حجت الاسلام بارانی، امام جمعه مهدیشهر بود که جمعه این هفته جای خود را به حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد داد.

کد خبر 6079931

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد