Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل از توزیع 8 هزار اصله نهال یارانه دار و رایگان همزمان با هفته منابع طبیعی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلیمان بهمنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ درختکاری، حدود  8  هزار اصله نهال یارنه دار و رایگان شامل درختان بنه،انجیر،انار، زبان گنجشک ، بلوط و توت از 15  تا 21 اسفند بین شهرداری ها، مردم و کشاورزان شهرستان اردل توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهمنی افزود: درخت یکی از گرانبهاترین نعمات خداوندی برای انسان است و با توجه نقش حیاتی که در بقای تمامی موجودات زنده دارد در دین مبین اسلام مورد توجه ویژه قرار گرفته است و در آیاتی از قران کریم به آن اشاره شده است.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در این بخش گفت: منابع طبیعی با مشارکت مردم می تواند سرسبزی و شادابی را به جامعه و عرصه های منابع طبیعی برگرداند
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از هشت هزار کود یارانه‌ای در شهرستان پیرانشهر در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گفت: در سال ۱۴۰۲شهرستان پیرانشهر بیش از ۸۵ درصدی سهمیه کودی خود را جذب کرد که این مقدار کود توزیعی شامل پنج هزار و ۹۷۵ تن ازته، یک هزار و ۵۸۳ تن فسفاته و ۴۹۵ تن کود پتاسه است.
مظلومی افزود: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کود‌های یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیاز‌های کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم و برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • توزیع بیش از هشت هزار کود یارانه‌ای در شهرستان پیرانشهر در سال ۱۴۰۲
  • باغات استان بوشهر با توزیع نهال یارانه‌ای رونق می گیرد
  • توزیع بیش از هشت هزار تن کود کشاورزی در نقده
  • پیش‌بینی تولید ۱۲۰ هزار نهال در نهالستان موقت بهار
  • توزیع 17000 اصله نهال گل محمدی در سوادکوه
  • پیش‌بینی تولید ۱۲۰ هزار نهال در نهالستان موقت بهار طی سال‌جاری
  • باد و باران باعث تخریب ۲۰ اصله پایه شبکه برق شهرستان سراوان شد
  • جذب بیش از ۸۰ درصد سهمیه کودی شهرستان سردشت در سال ۱۴۰۲