Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به ایده ساز بودن پارک های علم و فناوری گفت: کمیته امداد باید با مشارکت این پارک ها و با استفاده از ظرفیت های موجود ایده سازی کند و در راستای ایجاد طرح های اشتغالزایی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری» امروز (چهارشنبه ۱۴ اسفند) در دیدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد شهرستان اندیمشک، ضمن تبریک سالروز تاسیس کیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد در راستای کمک به محرومان، مستضعفان و نیازمندان اقدامات بسیار موثری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه یادگیری تامین معیشت مسئله مهمی است که باید این مسئله به خانواده ها آموزش داده شود افزود: کمیته امداد با دادن ایده و فکر به مددجویان در جهت ایجاد رونق، تقویت شدن و خروج از فقر به آنها کمک کند.

 

وی با اشاره به اینکه پارک های علم و فناوری در کشورهای بزرگ با بیشترین بودجه ای که دارند، نقش بسزایی را در اقتصاد و اشتغال ایفا می کنند اذعان داشت: با توجه به ایده ساز بودن پارک های علم و فناوری، کمیته امداد باید با مشارکت این پارک ها و با استفاده از ظرفیت های موجود ایده سازی کند و در راستای ایجاد طرح های اشتغالزایی گام بردارد.

 

حجت الاسلام حسینی نوری تصریح کرد: برخی از مددجویان کمیته امداد فکر، ایده و طرح های خوبی دارند اما متاسفانه به دلیل اینکه با فقر دست و پنجه نرم کرده اند قدرت ریسک که این باعث عدم شکوفایی آنها شده است.

 

«علی قلی پور» نیز از تزریق ۷۳۰ میلیون وام اشتغال طی دوماه گذشته ۷۳۰ میلیون به بخش روستایی خبر داد و عنوان کرد: این وام های روستایی شامل مددجدیان و غیرمددجویان هم می شود.

 

رئیس کمیته امداد اندیمشک به جدیت و پیگیری های که جهت اعطای وام انجام می شود، اشاره کرد و ادامه داد: قبل از اعطای وام مشاوره شغلی به صورت تخصصی صورت می گیرد و پس از اعطای وام پیگیری و بررسی ها انجام می شود که وام اعطا شده به نتیجه برسد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: پارک های فناوری امام جمعه اندیمشک اشتغالزایی پارک های علم و فناوری کمیته امداد پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) با بیان این که اقتصاد جهان در نقطه عطفی است و واقعیت‌های گذشته با عدم قطعیت‌های جدید جایگزین شده‌اند، افزود که برخی موارد با قاطعیت ثابت باقی خواهند ماند.

لاگارد خاطرنشان کرد که ارائه ایده‌های جدید برای رشد اقتصاد در آینده بسیار مهم است، با این حال، برای اینکه این ایده‌ها کارایی داشته باشند، جامعه باید شرایطی را ایجاد کند که در آن، این ایده‌ها در اقتصاد ما را گسترش یابند و شکوفا شوند.

رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید کرد: برای ایجاد این شرایط، اروپا باید گلوگاه‌های کلیدی در انتقال، انتشار و جاه‌طلبی را بشکند.

وی افزود: این مورد کار آسانی نخواهد بود و اتحادیه اروپا نمی‌تواند وارد چنین مسابقه‌ای با ایالات متحده شود، زیرا «بازی حاصل صفر است».

کد خبر 6086419 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل