Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد دشمنان خارجی با گسترش اخبار دروغین درباره ویروس کرونا، قصد هدف قرار دادن این کشور را دارند.

پوتین گفت سرویس امنیت فدرال گزارش داد آن‌ها عمدتا از خارج کشور سازماندهی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه این همیشه برای ما اتفاق می‌افتد. هدف از این اخبار جعلی روشن است: ایجاد وحشت در میان مردم.

اظهارات پوتین در حالی صورت گرفت که پیشتر مسئول ارتباطات روسیه اعلام کرد دسترسی به برخی رسانه‌های اجتماعی به دلیل انتشار اخبار جعلی درباره شیوع کرونا متوقف شده است. یک نهاد امنیت سایبری روسیه روز دوشنبه اعلام کرد هزاران پست جعلی را در شبکه‌های اجتماعی شناسایی کرده که درباره ابتلای هزاران نفر در روسیه به کروناست.

ویروس جدید کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. تاکنون این بیماری در سراسر دنیا بیش از ۹۰ هزار نفر را آلوده کرده و جان بیش از سه هزار نفر را گرفته است. از طرف دیگر، بیش از ۵۰ هزار نفر پس از ابتلا بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل

سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد: پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ از طریق یک سامانه پیامکی تجاری برای برخی از شهروندان ارسال شده جعلی است و متعلق به روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور نمی‌باشد و محتوای آن کذب محض است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل
  • (عکس) حمله بعدی، پایان کشور جعلی‌تان خواهد بود
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • سناتور آمریکایی: در سیاست‌ خارجی خود شکست خورده‌ایم/ بایدن عمدا جنگ اوکراین را طولانی کرده
  • تکذیب پیامک‌های هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید