Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به پلمب ۸۷ قهوه‌خانه در شهرستان ملارد با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از کشف ۱۲ هزار ماسک غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اعلام این خبر اظهار داشت: ٨٧ قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در قالب طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی و قلیان در این شهرستان پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای مصوبه شورای تامین و دستور فرماندار شهرستان و طی هماهنگی با مقام محترم قضایی، طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان سراهای سطح شهر به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با همراهی بازرسان اصناف و شبکه بهداشت در ١٢ مرحله از ٤٨٠ صنف تاثیر گذار از جمله سفره خانه ها، باغ تالارها و رستوران‌ها، بازدید صورت گرفت که در این بازدیدها، ٢٧٣ مورد اخطارپلمب و  ٨٧ مورد پلمب فوری و ١٢٣ مورد قلیان نیز جمع‌آوری شد.

سلیمانی در ادامه از کشف ۱۲ هزارعدد ماسک غیربهداشتی و تقلبی خبر داد و گفت : سودجویان و اقلام کشف شده در اختیار مراجع قضایی برای تصمیم گیری قرارگرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه طرح پلمپ واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار پلیس است، تصریح کرد: طی هماهنگی که با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است، در شرایط فعلی هیچگونه مجوزی برای فعالیت تالارها و باشگاههای ورزشی صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/ش/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب قهوه خانه کشف فرمانده انتظامی شهرستان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند