Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی سابق استقلال، در مصاحبه جالبی تمجید ویژه‌ای از مدیرعامل جدید استقلال یعنی علی فتح الله زاده انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر آلمانی حدود دو سال هدایت استقلال را برعهده داشت و در این مدت موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی نیز دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نهایتاً در اواخر فصل گذشته و بعد از چند نتیجه ضعیف از هدایت آبی‌های تهران برکنار شد و بعد از آن لیگ امارات و باشگاه عجمان را به عنوان ماجراجویی جدید خود انتخاب کرد.

وینفرد شفر حالا در مصاحبه‌ای از علاقه اش به ایران صحبت کرده است. این سرمربی آلمانی می گوید:

” ابتدا بگذارید بگویم اخبار راجع به اوضاع ایران را دائما دنبال می کنم. من و دستیارانم همیشه احساس وابستگی خاصی به ایران، مردم و به خصوص هواداران استقلال داشتیم. اکنون نگران بحران ویروس کرونا هستیم و در این شرایط برای مردم ایران بهترین ها را آرزو می کنیم.”

وینفرد شفر در مورد پیروز شدن در پرونده شکایت از استقلال گفت:

” چیزهای زیادی درباره پرونده فیفا نوشته شده است. من همیشه با رئیس سابق باشگاه صادق بودم. من به او گفتم که اقدامات خاصی از سوی باشگاه باعث صدمه دیدن تیم می‌شود. من بارها گفتم که آرزویم ادامه دادن کار با استقلال است. اعتقاد داشتم که ما می توانستیم در صورت حمایت صحیح به قهرمانی دست پیدا کنیم و هنوز هم به آن اعتقاد دارم.

چیزهای خوبی درباره رئیس جدید باشگاه یعنی علی فتح‌الله‌زاده شنیده ام. می‌دانم که در چند سال گذشته شرایط باشگاه را دنبال کرده و چیزهای زیادی درباره مشکلات و بازیکنان می داند. فکر می کنم اگر فتح الله زاده زودتر رئیس باشگاه می شد، همکاری خوبی بین من و او شکل می گرفت. متاسفانه این اتفاق رخ نداد اما من امیدوارم که بهترین ها برای او رخ دهد و استقلال هم شرایط بهتری پیدا کند.”

وینفرد شفر در ادامه گفت:

” استقلال بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. حرفه ای و با شخصیت عالی. آقای فتح‌الله‌زاده می‌داند که استراتژی مسئولان باشگاه در سال‌های گذشته یعنی به تعویق انداختن جلسات دادگاه ها فقط بیشتر به استقلال صدمه زده است. میزان پولی که استقلال باید بپردازد بیشتر می‌شود و به شخصیت این تیم نیز آسیب خواهد رسید. امیدوارم آقای فتح الله زاده بتواند مردی برای آغاز جدید باشد. بدهی های گذشته را بپردازد ، همه پرونده ها را ببندد و شروع به بازسازی استقلال به بهترین شکل ممکن بکند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ امارات استقلال جام حذفی لیگ امارات وینفرد شفر فتح الله زاده وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید اذعان کرد که بازدارندگی آمریکا ضربه مهلکی خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اشاره به تبعات منفی عملیات تنبیهی «وعده صادق» برای رژیم صهیونیستی در رسانه‌های این رژیم همچنان ادامه دارد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد: باید به موضوعی که شب گذشته به روشنی رخ داد اذعان کرد و آن موضوع این است که بازدارندگی ایالات متحده آمریکا ضربه مهلکی خورد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ایران تابوی چند دهه‌ای عدم حمله از خاک ایران به سرزمین‌های اشغالی را شکست.

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که ایران طی عملیات وعده صادق اقدامی با حجمی بی‌سابقه را به انجام رساند.

«عوفر شیلح» رئیس پیشین کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست رژیم صهیونیستی نیز گفت: جهان تغییر کرده است. دشمن ما یک محور کامل و یکپارچه است و نظریه شکست اسرائیل را در سر دارد.

«لیمور لفنات» از وزیران پیشین رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: پس از شب گذشته به صورت کامل روشن شد که ما نمی‌توانیم خلاف تصمیم آمریکا عمل کنیم و اگر این کار را بکنیم احمق هستیم.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 6078286

دیگر خبرها

  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟
  • رفع پلمپ اتاق بازرگانی آبادان
  • باید اذعان کرد که بازدارندگی آمریکا ضربه مهلکی خورده است
  • روحانی : امیدواریم اسرائیل حماقتش را تکرار نکند
  • کریمی: رژیم صهیونیستی فهمید با چه کسی طرف است
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است