Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسکای نیوز لی مان-هی، رهبر این فرقه در یک کنفرانس خبری دو بار به شیوه سنتی تعظیم کرد تا فروتنی و تاسف خود را نشان دهد.

این مسیح خودخوانده که بنیانگذار و رهبر «کلیسای شینچئونجی عیسی» گفت: «ما تمام تلاشمان را کردیم، اما نتوانستیم انتشار ویروس را متوقف کنیم.»

این رهبر فرقه دوری‌گزین در صحبت‌هایش در بیرون از یک ساختمان‌های این کلیسا در شهر گپیئونگ کره جنوبی گفت:‌«من واقعا شکرگزارم، اما در عین حال خواستار بخشایش هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من حتی خیال چنین اتفاقاتی را هم به سرم راه نمی‌دادم.»

لی ۵۴ ساله این همه‌گیری را «مصیبتی بزرگ» خواند.

پیروان کلیسای شینچئونجی عیسی اعتقاد دارند بنیانگذارشان آنها را به بهشت خواهد برد و اواخر سال پیش از شهر ووهان چین- محل ظهور ویروس جدید کورونا- بازدید کرده بودند.

یکی از اعضای این کلیسا که  «بیمار ۳۱» نامیده شد، با گریز از بیمارستان و شرکت در مراسم مذهبی کلیسا نخستین موج عفونت‌ها با ویروس کورونا را در کره جنوبی باعث شد که در هفته‌‌های اخیر این کشور را دچار خود کرده است.

نقش احتمالی این کلیسا در شیوع بیماری در کره جنوبی باعث خشم شدید عمومی شده است و هنگام پوزش خواهی رهبر این فرقه چندین تظاهرکننده به او ناسزا گفتند.

پیش از این کنفرانس خبری که در بیرون ساختمانی قلعه‌مانند به نام «کاخ صلح» با محافظت صدها افسر پلیس برگزار شد،‌ تنش‌ها بالا گرفته بود.

معترضان با زدن اتهام همکاری نکردن این کلیسا در تلاش‌ها برای توقف بیماری از دادستانان کشور می‌خواهند پرونده جنایی با اتهام قتل بر ضد لی تشکیل شود.

با کاهش موارد گزارش روزانه موارد عفونت با ویروس کورونا از چین،‌ اکنون به نظر می‌رسد کره جنوبی به کانون اصلی شیوع بیماری در جهان بدل شده است.

کره جنوبی روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ۵۱۶ مورد جدید عفونت با ویروس کورونا اعلام کرد، در حالیکه چین که زمانی کانون اصلی شیوع بیماری بود، فقط ۱۳۰ مورد جدید را گزارش کرده است. شمار موارد جدید روزانه عفونت در چین حدود یک هفته است که هر روز کاهش می‌یابد و به این ترتیب ظاهرا کره جنوبی مرکز جدید این همه‌گیری باشد.

کره جنوبی تا به حال ۵۶۰۰ مورد بیماری و ۳۲ مورد مرگ ناشی از آن گزارش کرده است. ایران با ۲۹۲۲ مبتلا در رده بعدی قرار می‌گیرد، هر چند شمار مرگ‌ومیرها، ۹۲ مورد، در آن بیشتر است.

همه‌چیز درباره ویروس جدید کورونا عامل بیماری کووید-۱۹ کد خبر 489614 برچسب‌ها كروناويروس کره جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس کره جنوبی ویروس کورونا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران

سرهنگ محسن مرادی صادق در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به گرم شدن هوا احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع وجود دارد، افزود: افزود: لازم است کلیه نیروهای منابع طبیعی در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: در چند روز گذشته دمای هوا افزایش یافته و این احتمال می‌رود براثر سهل نگاری آسیبی به عرصه‌های جنگلی و مرتعی برسد.

وی از مسافران و گردشگران خواست بدلیل خشکی هوا از روشن کردن آتش خودداری نمایند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر از کلیه شهروندان خواست در صورت مشاهده آثار آتش سوزی بدون فوت وقت مراتب را با کد امداد جنگل به شماره ١۵٠۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

کد خبر 6081858

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • غیرقابل دسترس ترین مکان عبادت روی سیاره زمین! (+عکس)
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • ایهود باراک: نتانیاهو برده یهودیانِ نژادپرستِ معتقد به ظهور مسیح یهودیان از راه برپایی جنگ است (فیلم)
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد