Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: حمیده عباسعلی

حمیده عباسعلی در فینال سنگین وزن بانوان و در مصاف با سیلیو فراکوتی از ایتالیا به برتری 2 بر یک رسید و علاوه بر کسب مدال طلای این وزن لیگ جهانی کاراته وان سالزبورگ اتریش، سهمیه المپیک توکیو را نیز از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این کاراته‌کا در مبارزه پایانی خود با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شد که باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد. پیش از عباسعلی، بهمن عسگری هم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

بازنده هفته: احسان روزبهانی

مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از سه‌شنبه آغاز شده که در این  رقابت‎ها، 151 بوکسور از 35 کشور در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند. در روز نخست پیکارها، احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس در مصاف با چن دونگ بوکسور قدرتمند چینی با رای داوران شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. بدین ترتیب کاپیتان تیم ملی نخستین حذف شده بوکس ایران در این رقابت‌ها بود.

شخصیت هفته: سیامند رحمان

سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد معلول جهان، شامگاه یکشنبه در سن 31 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جان باخت. سیامند رحمان، وزنه‌بردار سنگین وزن، اهل ایران متولد 1367 در اشنویه بود که در سال‌های گذشته در تیم ملی پارا وزنه برداری حضور داشت و از افتخارات او می‌توان به قهرمانی پارالمپیک لندن 2012، پارالمپیک ریو 2016، 5 مدال طلا و یک نقره جهان اشاره کرد. او در بازی‌های پاراآسیایی گوانگجو 2010، اینچئون 2014 و جاکارتا 2018 موفق به کسب مدال طلا شد.

نقد هفته:  آنتونی استوکس

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلند و پرحاشیه پرسپولیس که بعد از دیدار این تیم با الشارجه امارات به بهانه دیدن فرزندش در این کشور ماند و سر زمان نیامدن او باعث شد تا یحیی گل محمدی، سرمربی سرخ پوشان و مدیریت باشگاه از دست او به ستوه بیایند. مهاجم سابق تراکتور که از نظر فنی یکی از بازیکنان با کیفیت در درون زمین به شمار می‌رود اما با حواشی که پیرامون خودش ایجاد می کند نشان داده در خارج از مستطیل سبز نمره قبولی نگرفته و همین مورد باعث شده تا به خود و به تیمش لطمه وارد کند. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس باید برخورد قاطع با بی انضباطی های مهاجم ایرلندی داشته باشد و جلوی این اتفاقات را بگیرد.

مسابقه هفته: رئال مادرید-بارسلونا

ال‌کلاسیکو 272 یکشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از ساعت 23 و30 دقیقه بین رئال مادرید و بارسلونا در به قضاوت متیو لاهوز برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود رئالی ها به پایان رسید. برای رئال وینسیوس 71 و دیاز 2+90 گلزنی کردند.

پیشنهاد هفته: لیگ برتر انگلیس

در هفته 29 لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم‌های همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سیتی هم برای نزدیک‌تر شدن به لیورپول در صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی دارند. دیدار دو تیم از ساعت 20 به وقت کشورمان آغاز می‌شود. همچنین از ساعت 17:30 همان روز تیم‌های چلسی و اورتون در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سیامند رحمان احسان روزبهانی حمیده عباسعلی بهمن عسگری استوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد

در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه در برزیل، پوریا نوروزیان در رده ششم قرار گرفت و از کسب سهمیه بازماند. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل،  پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز 630/3 به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی 10 متر شده بود، در فینال نیز ششم شد و از کسب سهمیه بازماند. ورزشکارانی از ایتالیا و صربستان سهمیه المپیک را کسب کردند.

ساعتی دیگر نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ 10 متر به مصاف رقبا می روند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • خدمتی پنجم و چهل امیرانی هفتم شدند
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد