Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موضوع اقتصاد یکی از مهمترین الویت‌های فعلی کشور و البته حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه است که به محض تشکیل مجلس جدید باید آن را پیگیری کرد.

منتخب مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: در حوزه اقتصاد موضوعات متعددی چون نظام بانکی، نظام مالیاتی و وابستگی اقتصاد کشور به نفت مطرح است که برای اصلاح آن باید تدبیری اندیشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرایی با اشاره به اینکه موضوع اشتغال نیز از مباحث مهم اقتصادی است، ادامه داد: موضوع دیگر در حوزه اقتصاد همین بودجه سال ۹۹ است که اگر با همین مفاد فعلی لازم‌الاجرا شود نیاز به اصلاحاتی خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه مهمترین شعار ما اتحاد و همدلی بوده چرا که بر این باوریم نه تنها در خراسان‌جنوبی بلکه در کل کشور پیشرفت جز با همدلی و یکدلی آحاد مردم میسر نمی‌شود.

منتخب مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردم ایران همه از یک خانواده هستیم و آرمان‌ها، اهداف، آرزوها و دشمنان مشترکی داریم که این مؤلفه‌ها ما را با یکدیگر پیوند می‌زند.

همدیگر را به خاطر سلایق متفاوت طرد نکنیم

نصیرایی با اشاره به اینکه نباید همدیگر را به خاطر سلایق متفاوت طرد کنیم، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به اتحاد برسیم باید از مشترکات حداقلی شروع کنیم تا به نتایج مطلوب و مد نظر برسیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب بیان‌کرد: به نظر من خلاصه و چکیده این بیانیه جوان گرایی و اعتماد به جوانان است چرا که هر کجا به جوانان انقلابی، متخصص، متعهد و با مدیریت جهادی اعتماد کردیم، گره‌های جامعه باز شد.

منتخب مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس، سال‌های سازندگی، در عرصه علمی و فناوری و در مواجهه با مسائلی چون سیل و زلزله این جوانان انقلابی متخصص بودند که قدم‌های بسیار بزرگی برداشتند.

نصیرایی با اشاره به اینکه امروزه نیز که در عرصه‌های مختلف در حال مبارزه جدی با دشمن هستیم نیاز به تدبیر و روحیه جوانان انقلابی متخصص داریم، ادامه‌داد: مردم خراسان‌جنوبی با انتخاب سه نماینده جوان دهه شصتی اعتماد خود را به جوانان نشان دادند و البته بزرگان انقلاب در خراسان‌جنوبی زمینه این انتخاب را برای مردم فراهم کرده بودند.

وی یادآور شد: با توجه به شناخت نسبی که از دیگر منتخبان حوزه‌های انتخابیه خراسان‌جنوبی دارم بر این باورم که می‌توانیم برای خراسان‌جنوبی قدم‌های بزرگی برداریم.

کد خبر 4870560

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی بیرجند ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد بارش باران شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی ماسک طبی سرایان و بشرویه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»

 

محمد جواد رئیسی تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند «تازه نفس» گفت: در هر قسمت از این مجموعه مستند با یک جوان متولد شده پس از انقلاب که در زمینه‌ای به موفقیت رسیده است آشنا می‌شویم. ما دو نیت داشتیم و در ابتدا به دنبال این بودیم که این فرد چگونه به موفقیت رسیده  و مسیر موفیقت را معرفی کنیم همچنین در پی آن هدف دیگر ما معرفی آن رشته و زمینه‌ای است که فرد در آن موفق شده است.

وی افزود: هدف ما برای نشان دادن موفقیت بود و اینکه این جوانان در فضای جمهوری اسلامی تربیت شده‌اند، این مستند را تهیه کردیم.

تهیه کننده مستند عنوان کرد: مجموعه مستند تازه نفس قصه جوانانی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می‌شوند. تمامی سوژه‌های این مستند از قشر جوان جامعه و تقریبا زیر ۳۷ الی ۳۸ سال هستند.این جوانان همگی متولدین پس از انقلاب اسلامی هستند و در فضای جمهوری اسلامی رشد کردند و در هر زمینه‌ای از جمله علمی، ورزشی، هنری و زمینه تخصصی خودشان به موفقیت رسیدند.

وی افزود: افرادی که سوژه این مستند قرار گرفته شدند، نیمی شناخته شده و نیم دیگر آنها افرادی هستند که شناخته شده نیستند. این امر باعث می‌شود که ما با گستره عظیمی از جوانانی که در فضای انقلاب زیست می‌کنند و با تلاش خود امید به آینده کشورشان دارند، آشنا شویم. متاسفانه همیشه در فضای مجازی تبلیغاتی سو بر مبنای ناامیدی جوانان منتشر می‌شود، اما این مجموعه مستند دقیقا نقض  اخبار است.

رئیسی اظهار کرد: این مجموعه ۵۰ قسمتی هر هفته چهارشنبه ها به روی آنتن شبکه افق می‌رود. هر قسمت از این مستند به یک سوژه خاص می‌پردازد و تولید قسمت‌ها از قبل انجام شده و بخش دیگر هم همزمان با پخش در حال تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید