Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) ۲۰۰ میلیون ریال گوشت گرم گوسفندی و نان بین نیازمندان شهرستان یزد توزیع خواهد شد.

محمد حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه 200 میلیون ریال گوشت گرم گوسفندی و بسته های نان خشک بین فقرا و نیازمندان شهرستان یزد توزیع خواهد شد، گفت: این بسته حمایتی از موقوفه تاجر تهرانی و در ایام البیض توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه این بسته حمایتی از سوی مرکز افق و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد توزیع می شود، افزود: 60 خانواده نیازمند که از سوی مرکز افق شهرستان یزد شناسایی شده، یک بُن خرید گوشت گرم گوسفندی و نان خشک به آنها تعلق خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در طول سال و ایام مختلف با اجرای نیات موقوفات گوناگون سعی دارد تا بخشی از آلام خانواده های نیازمند را کاهش و با توزیع بسته های حمایتی به نوعی حامی این خانواده ها باشد.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت گرم گوسفندی اداره اوقاف شهرستان یزد شبستان یزد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گوشت گرم گوسفندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟

فروردین ۱۴۰۱ ران کامل ممتاز گوسفندی کیلویی ۱۷۲ هزار تومان بود و حال با شروع سال ۱۴۰۳ و افزایش نرخ دلار، ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد