Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:48:47 GMT

معلمان ساوجی به پویش ملی آموزش_تعطیل_نیست پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۳۷۴

معلمان ساوجی به پویش ملی آموزش_تعطیل_نیست پیوستند

مدیر آموزش و پرورش ساوه گفت: معلمان مدارس شهرستان ساوه به منظور جبران عقب افتادگی درسی دانش آموزان، به پویش ملی آموزش_تعطیل_نیست پیوستند.

 ابراهیم فراشیانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد:  در پی شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی و تعطیلی واحدهای آموزشی این استان، معلمان مدارس شهرستان ساوه به منظور جبران عقب افتادگی درسی دانش آموزان، به پویش ملی آموزش_تعطیل_نیست پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به همت کارشناسی تکنولوژی، گروه های آموزشی و پیش دبستانی شهرستان ساوه، طی فراخوانی عمومی، آموزگاران مدارس شهرستان ساوه با انجام فعالیت آموزشی در فضای مجازی به پویش ملی #آموزش_تعطیل_نیست؛ پیوستند.

مدیر آموزش و پرورش ساوه افزود: این حرکت به منظور جبران عقب افتادگی دانش آموزان و پس از تاکید و دعوت مقام عالی وزارت در سطح مدارس ابتدایی شهرستان ساوه به اجرا در آمده است.

فراشیانی با اشاره به لزوم بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی به خصوص در مواقع بحرانی و حساس نظیر مقطعی که در آن قرار داریم، تاکید کرد: تعطیلی مدارس به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و رفع نگرانی خانواده ها و همکاران فرهنگی صورت پذیرفته است اما موضوع آموزش را نمی توان به این بهانه نادیده گرفت.

وی اظهار داشت: پویش ملی آموزش تعطیل نیست؛ ضمن تلاش در امر استمرار فعالیت آموزشی در بین دانش آموزان، تشویق و ترغیب معلمان برای تولید محتوا و پیگیری آموزش های مجازی؛ معرفی نمونه فعالیت های خلاقانه معلمان و تبادل اطلاعات و تجربه در بین معلمان را نیز در پی دارد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه یادآور شد: در این پویش آموزگاران دوره ابتدایی با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی اقدام به تولید محتوای آموزشی در قالب فیلم، کلیپ آموزشی و فایل های آموزشی کرده اند و با دادن تکالیف درسی به دانش آموزان فرصت علم آموزی را برای آنها فراهم‌کرده اند.

وی افزود: همچنین محتوای آموزشی دوره ابتدایی که همه روزه از شبکه آموزش پخش می شود توسط کارشناسی تکنولوژی، گروه های آموزشی و پیش دبستانی شهرستان ساوه تهیه و در گروه های مجازی در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان معلمان فضای مجازی شهرستان ساوه دانش آموزان پویش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است