Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اظهار داشت: باید به رسم میراث‌داری و امانت‌داری در کاشتن نهال و گسترش زندگی در این کره خاکی کوشا باشیم.

وی افزود: امروز حفاظت و احیای عرصههای ملی فراتر از وظایف اداری تعریف شده است و نجات مشکلات زیست محیطی یک تکلیف انسانی و ملی است که همه باید با همراهی یکدیگر تلاش کنیم

وضعیت کنونی طبیعت اطرافمان را بهبود بخشیم و حداقل در حالت تثبیت شده قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان ادامه داد: به طور حتم حفظ منابع طبیعی به عنوان جهادی بزرگ در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل کنونی و آینده کشور به شمار می آید و منابع طبیعی در توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه نقش مهمی داشته و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شاهرخی با تبریک پانزدهم اسفندماه روز درختکاری و آغاز منابع طبیعی به تمامی دوستداران طبیعت و بهره برداران منابع طبیعی ابراز امیدواری کرد: به عنوان یک همیار طبیعت عمل کرده و با کاشت یک نهال ایرانی سرسبز و عاری از هرگونه مشکلات زیست محیطی داشته باشیم.

هفته منابع طبیعی از ۱۵ اسفند آغاز و نخستین روز آن روز درختکاری نامگذری شده است.

برچسب‌ها کاشت نهال منابع طبیعی و آبخیزداری استانداری همدان سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشت نهال منابع طبیعی و آبخیزداری استانداری همدان کاشت نهال منابع طبیعی و آبخیزداری استانداری همدان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور

به گزارش «تابناک»ا، سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد در بدو ورود به پایتخت پاکستان به نشانه دوستی بین دو کشور یک نهال کاشت .

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • (ویدیو) کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور
  • فیلم| کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس جمهور
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور + فیلم
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور