Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@17:43:19 GMT

مهلت برای پرداخت حق انشعاب و قبض آب و برق

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۲۶۰۳

وزیر نیرو از ارائه مهلت به مشترکان برای پرداخت حق انشعاب و قبض آب و برق تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای اردکانیان گفت: به همه شرکت‌ها آب و فاضلاب در استان‌ها و شرکت‌های توزیع برق ابلاغ شده است که با مراجعه کنندگان مدارا شود و در صورت تخصیص به شکل اقساطی انشعاب پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو افزود: به افرادی هم که در پرداخت قبض خودشان چه برق و چه آب مشکلاتی موقت و قطعی داشته باشند مهلت لازم داده می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مهلت قبض آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد

به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت که این تحریم‌ها همگام با کره جنوبی اعمال شده است.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، شرکت‌های «آلیس» در روسیه و «پایونیر بنکونت استار» در امارات وابسته از شرکت فناوری اطلاعات چینیونگ کره شمالی هستند و این شرکت فناوری نیز با نیرو‌های مسلح کره شمالی مرتبط است.

به نوشته رویترز، تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی که تحت رهبری آمریکا اعمال شده، نتوانسته است در سال‌های گذشته برنامه‌های موشکی و هسته‌ای پیونگ یانگ را متوقف کند.

این در حالی است که کره شمالی در ماه‌های اخیر آزمایش‌های موشکی و رزمایش‌های نظامی خود را افزایش داده است. این رزمایش‌ها اغلب تحت نظر شخص کیم جونگ اون رهبر کره شمالی انجام شده است.

کره شمالی هفته گذشته در تازه‌ترین اقدام خود همزمان با سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به کره جنوبی موشک بالستیک شلیک کرد.

کیم جونگ اون اخیرا با حضور در رزمایش نیرو‌های هوابرد این کشور و نظارت بر عملکرد آنها، خواستار آمادگی کامل ارتش کره شمالی برای هرگونه درگیری احتمالی شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه اساسی ارتش کره شمالی آمادگی برای جنگ است، دستور داد تا نیرو‌های هوابرد این کشور برای اجرای انواع طرح‌های عملیاتی غافلگیرکننده جنگی آماده باشند.

رزمایش‌های نظامی و آزمایش‌های موشکی کره شمالی در حالی انجام می‌شود که گزارش «ارزیابی تهدید سالانه» ۲۰۲۴ آمریکا تاکید دارد که کیم به پیگیری قابلیت‌های نظامی هسته‌ای و متعارف خود ادامه خواهد داد.

در این گزارش که روز دوشنبه از سوی دفتر «مدیر اطلاعات ملی» آمریکا منتشر شد، آمده است: کیم تقریبا به طور قطع قصد ندارد در مورد برنامه هسته‌ای خود که به نظر او ضامن امنیت حکومت و غرور ملی است، مذاکره کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس