Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور؛ با راه اندازی پیشخوان رسالت؛ به‌ جای مراجعه به شعب بانک‌ها، خدمات غیرحضوری در بستر بانکداری الکترونیکی ارائه می کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، معاون فناوری و اطلاعات بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به اینکه بهره‌گیری از پاره‌ای خدمات بانکی، نیازمند مبادله اسناد و مدارک و دریافت و پرداخت وجوه نقد بوده و انجام آن‌ها مستلزم حضور افراد در شعب بانک‌ها است؛ گفت: بانکداری الکترونیکی و اینترنت‌بانک نمی‌تواند پاسخگوی این بخش از نیازهای مشتریان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا هم گام بودن و ایجاد هم افزایی و بروزرسانی بسترها به منظور ایجاد توانایی و قابلیت توسعه با سرویس های جدید اساسی است و از این رو استفاده از پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت انجام فعالیت های بانکی را تسهیل می کند.


سیدمحمد مهدوی افزود: با توجه به چشم انداز 1400 این بانک و تصمیم بر مبنای حذف شعب در بانک قرض الحسنه رسالت نگاه به تکنولوژی و خدمت رسانی در بستری مدرن به وضوح دیده شده و یکی از نیازمندی های این نگاه، داشتن بستری مناسب برای درخواست های مشتریان است.


وی با بیان اینکه اپلیکیشن پیشخوان خدمات، با هدف تسهیل درخواست های مشتریان در بستر اینترنت تولید شده و قصد دارد ابزاری فراهم کند تا حداکثر درخواست های کاربران چه عملیات بانکی و چه غیربانکی را در بستری غیرحضوری فراهم سازد؛ اظهارداشت: بدین ترتیب مشتریان میتوانند درخواست های خود را بدون نیاز به مراجعه به شعبه ارائه کنند و این درخواست در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.


به گفته مهدوی ماهیت این اپلیکیشن سرویس محور است و در پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت، آنچه که در اینترنت بانک سایر بانک ها، غیرممکن بود را در دسترس مشتریان بانک قرار خواهد داد. همچنین تمام خدماتی که در شعب بانک ها ارائه می شود از طریق پیشخوان مجازی به مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب بانک را ندارند، قابل ارائه است.

 

مهدوی عمده عملیات و سرویس های پیشخوان خدمات بانک قرض الحسنه رسالت را درخواست های مربوط به خدمات کارت؛ سپرده؛ تسهیلات؛ چک؛ بانکداری مدرن و... عنوان کرد وگفت: عملیات پیشخوان خدمات در بستر وب بوسیله وب اپلیکیشن صورت می گیرد و در این راهکار بر یکپارچگی و تمرکز عملیات برای فراهم آوردن بهترین تجربه کاری تمرکز شده است. همچنین هر یک از درخواست ها با دیدگاه مشتری محور طراحی و توسعه داده شده است تا رضایت حداکثری کاربران اصلی سامانه، یعنی مشتریان، کارکنان و مدیران بانک را فراهم آورد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک رسالت پول نیوز بانکداری الکترونیک چک برگشتی تسهیلات بانکی بانک قرض الحسنه رسالت درخواست ها شعب بانک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی