Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه لو گفت: دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان از هفته آینده آغاز می‌شود،

«سید محسن حمزه لو»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با اعلام اینکه دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: ثبت‌نام در شهرهای ارومیه، خوی، سیه‌چشمه، مهاباد، اشنویه، نقده، محمدیار، شاهین‌دژ، سردشت و تکاب از ساعت ١٠ صبح روز شنبه( ١٧ اسفند) آغاز و تا ساعت ٢۴ روز یک‌شنبه( ١٨اسفند) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که متقاضیان در بازه‌ی زمانی مشخص شده می‌توانند با  مراجعه به سامانه بدون محدودیت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی //:https tem.mrud.ir ثبت نام کنند، افزود: پس از اتمام زمان ثبت‌نام و اتمام پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، واجدین شرایط مطابق با ظرفیت هر شهر از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و پیامک واجد شرایط را دریافت کرده‌اند چنان‌چه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.  

حمزه لو اذعان کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده بودند، چنان‌چه واجد شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.
 
 

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح مسکن ملی ثبت نام مسکن ملی ارومیه آذربایجان غربی طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرار الگوهای پایدار در منطقه امروز و فردا شاهد جوی آرام در استان خواهم بود.

از نظر دمایی نیز روند تدریجی افزایش دما در روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری