Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد برای حل بحران کشور نباید تحت فشار صندوق بین‌المللی پول و کشورهای بزرگ قرار بگیریم. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی در یک مراسم یادبود اظهار داشت که وضعیت مالی لبنان دشوار و پیچیده است٬ اما خروج از این شرایط محال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد که اجازه نداریم برای پیدا کردن راه‌‌حل٬ تحت فشار صندوق بین‌المللی پول و کشورهای بزرگ قرار بگیریم٬ باید با تدبیر و اتخاذ یک روش مناسب در این راه عمل کنیم و دولت نیز باید یک طرح جامع اصلاحی و اقتصادی را با در نظر گرفتن ملاحظاتی ارائه دهد که منجر به فقیر شدن بیشتر مردم و ورشکستگی کشور نشود.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد که کشورهای بزرگ باید در این شرایط به لبنان کمک کنند٬ نه به خودشان؛ لبنان از نظر اقتصادی در حال بهبود یافتن بوده و اکنون نیز ثبات سیاسی و امنیتی این کشور برای لبنانی‌ها و نیز سایر کشورها بهتر است؛ چرا که هرج و مرج و تروریسم فقط تاثیر منفی برای لبنان و منطقه و کل جهان دارد.

پیمانکار پنتاگون به ارائه اطلاعات حساس به یک فرد مرتبط با حزب‌الله لبنان متهم شدعلمای لبنان : مقاومت تنها راه حل در برابر رژیم صهیونیستی استمصاحبه|تحلیلگر لبنانی: ترکیه وارد رویارویی نظامی مستقیم با سوریه شده/ پیام آشکار روسیه به ترکیه

وی ادامه داد که برخی افراد در دولت قبلی به صندوق بین‌المللی پول روی آوردند که پیامدهای آن را تاکنون نیز می‌بینیم؛ چگونه می‌توانیم کشورمان را تقدیم صندوق بین‌المللی پول کنیم تا مالیات بر ارزش افزوده را به 20 درصد رسانده و حقوق بازنشستگان را کاهش داده و برای همه اقشار جامعه مالیات در نظر بگیرد٬ درحالی که اگر هرکدام از این اقدامات صورت بگیرد شاهد یک انفجار دیگر در کشور خواهیم بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله اشاره کرد کسانی که خواستار تسلیم کردن کشور به صندوق بین‌المللی پول هستند٬ بعد از اینکه نتوانستند دولت جدید را تعطیل کنند٬ می‌خواهند با روی آوردن به صندوق بین‌المللی پول٬ بار دیگر اوضاع جامعه را منفجر کنند تا از این طریق دولت را ازبین ببرند و به شما می‌گویم که هرکس به این راه برای نجات کشور فکر کند حرام است.

شیخ نعیم قاسم همچنین در رابطه با «کروناویروس» که این روزها تبدیل به یکی از مشکلات لبنان شده اظهار داشت که این بیماری از کسی اجازه نمی‌خواهد و به شکل پنهانی منتشر می‌شود و هیچ کس نمی‌داند که به این ویروس مبتلا شده یا اینکه خواهد شد؛ اما باید با روش‌های صحیح پزشکی با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان لبنان حزب الله لبنان صندوق بین المللی پول الله لبنان نعیم قاسم حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان خبر شهادت دو تن دیگر از رزمندگان خود را در راه قدس اعلام کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو رزمنده این جنبش به نام های «محمد جمیل الشامی» (أبو زهراء) متولد ١٩٨٢ از اهالی شهرک کفرکلا و «علی أحمد حمادة» ("فلاح)" متولد سال ١٩٧٠ از اهالی شهرک الدویر در راه قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که حزب الله لبنان امروز پنج‌شنبه حملات خود را به پایگاه‌ها و مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی ادامه داد و دو پایگاه «المالکیه» و «المرج» ارتش اشغالگر را موشک‌باران کرد.

حزب الله لبنان بامداد امروز به وقت محلی هم پایگاه «المطله» رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب هدف قرار داد و تلفات و خسارت قطعی به نظامیان دشمن وارد کرد.

کد خبر 6081993

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • رشد اقتصادی ایران به روایت صندوق بین‌المللی پول
  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها