Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@23:32:41 GMT

جزئیات امهال اقساط تسهیلات کسب و کارها و قرض الحسنه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۳۴۲۶

به گزارش ایلنا به نقل از صداوسیما، پیمان قربانی گفت: پیرو آثار منفی ویروس کرونا بر جامعه، کسب و کارها و بازار مالی کشور، بانک مرکزی در راستای حمایت از کسب و کارها اعم از حقیقی و حقوقی راهکارهایی در نظر گرفته که مصادیق آن قرار است به فوریت بیان شود.

معاون اقتصادی بانک مرکزی ادامه داد: بخشی از مصادیق این راهکار به گونه‌ای است که کسب و کارهای حقیقی و حقوقی که اقساط برای تسهیلات خود دارند، در سه ماه بهمن و اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، اقساط آنها دریافت نخواهد شد؛ اما در عوض، اقساط این سه ماه به انتهای قرارداد آن‌ها اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: همپنین کلیه اشخاصی که اقساط تسهیلات قرض الحسنه دارند و در سه ماه مذکور (بهمن و اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹)، این اقساط سررسید می‌شود، مشمول این دستورالعمل خواهند بود اقساط آنها در پایان قرارداد دریافت می‌شود.

به گفته قربانی، این اقدام مشروط به آن است که این افراد تا تاریخ ۱ دی ماه امسال، بدهی جاری نداشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک مرکزی دی ماه قرض الحسنه ویروس تسهیلات قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید