Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید از خطوط و سالن‌های تولید، آماده‌سازی تجهیزات مربوط به راه‌اندازی این خط تولید را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

خبرآنلاین به نقل از سایپانیوز اعلام کرد همزمان با این بازدید، معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی سایپا نیز گفت: پیرو تاکید هیات مدیره و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ساخت خط تولید بدنه محصولات خانواده X۲۰۰ شامل ساینا و کوییک با ظرفیت ۱۷ دستگاه در ساعت در شرکت پارس خودرو در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود لوءلوء با اشاره به اینکه سابقه و تجربه انجام عملیات مشابه ساخت این تجهیزات در معاونت تولید و پشتیبانی سایپا وجود داشته، افزود: این پروژه از تیرماه امسال شروع شده است و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می کند.

لوءلوء ادامه داد: تعدادی از اقلام باقیمانده است که در چند روز آینده تحویل ما خواهد شد و خط بعد از تعطیلات نوروزی، به صورت کامل راه‌اندازی خواهد شد.

معاون تولید و پشتیبانی سایپا زمان بهره‌برداری رسمی از این خط تولید در پارس‌خودرو را بهار ۹۹ اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بدنه خام این محصولات به صورت آزمایشی تحویل شرکت پارس خودرو می‌شود. همکاران ما در این شرکت، مجموعه‌های رنگ و مونتاژ را همسان‌سازی و تنظیم کرده‌اند، بنابراین پس از ارسال خط بدنه به پارس‌خودرو، تولید در کمترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به خروج سه محصول خانواده پراید از چرخه تولید و همچنین توقف تولیدات مشترک با شرکای خارجی، ظرفیت خوبی برای افزایش تیراژ تولید محصولات دیگر در سایپا ایجاد شده که با تلاش مجموعه مدیریتی گروه، توانستیم قسمتی از این ظرفیت را به تولید محصولات خانواده X۲۰۰ اختصاص دهیم.

کد خبر 488759 برچسب‌ها اقتصاد بازار خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد بازار خودرو ایرانی پارس خودرو خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز_ چهارشنبه،پنجم اردیبهشت ماه_ تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار