Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:51:14 GMT

جشن نیکوکاری در کردستان الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۳۶۷۶

جشن نیکوکاری در کردستان الکترونیکی شد

محمدرسول شیخی زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۴،۱۵و ۱۶ اسفند در قالب پایگاه‌هایی در مدارس، میادین و معابر شهری و مصلاهای نماز جمعه برگزار شود که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  این پایگاه‌ها حذف شد.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود کمک‌های مردمی از طریق روش های نوین شامل اپلیکشن آپ، سکه و سنا و همچنین شماره گیری #۱*7788*جمع‌آوری می‌شود، ضمن اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان نیز فعال بوده و آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند علاوه بر این روش‌ها کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۶۴۹۳۵۹۰۰۲ نزد بانک ملی شعبه آزادی و ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ واریز کنند.

وی افزود: سال گذشته مردم خیر و نیک اندیش این استان بیش از ۲۲ میلیارد ریال به صورت نقد و کالایی به جشن نیکوکاری کمک کردند که پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به بیش از ۲۸ میلیارد ریال برسد.

جشن نیکوکاری اسفند هر سال و در آستانه سال جدید برگزار می‌شود، و امسال نیز با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها کردستان کمیته امداد امام خمینی (ره) سنندج کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی ره سنندج کمک های مردمی کردستان کمیته امداد امام خمینی ره سنندج کمک های مردمی جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، گفت: وجود مکانی مجهز و مناسب برای برگزاری آزمون‌ها بر آرامش دانش‌آموزان تأثیرگذار است که در این راستا برای امسال ۱۳۰ حوزه در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته در استان 11 جلسه این شورا تشکیل شد که خوشبختانه از نظر تعداد جلسات و هم کیفیت بر اساس آماری که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، جز استان‌های بالاتر از میانگین کشوری بودیم.

وی با بیان اینکه در جلسات برگزار شده سال گذشته، 61 مصوبه وجود داشت که از این تعداد 31 مصوبه اجرایی، 12 مصوبه در حال اجرا و 10 مصوبه اجرا نشد، گفت: در شهرستان‌ها نیز به طور میانگین 9.5 جلسه برگزار شد که امیدواریم در سال جدید جلسات با کیفیت و خروجی بهتری برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان دستور کار اولیه شورا را تمهیدات لازم جهت برگزاری آزمون‌ها عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین سرمایه‌های آموزش و پرورش اعتماد مردم است، در همین راستا برگزاری آزمون‌ها در فضایی آرام و مطمئن در اولویت ما قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به کیفیت به عزم جدی نیاز است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان در حوزه آموزش و پرورش استان هزینه شد و برای امسال نیز به اعتباراتی همچون 4 میلیارد تومان برای تأمین کاغذ نیاز داریم که تأمین آن‌ها برای آموزش و پرورش محقق نمی‌شود و به کمک دستگاه‌های دیگر مثل فرمانداری‌‌ها نیاز است.

ناظمی‌جلال امنیت را یکی از ملزومات برگزاری آزمون خواند و عنوان کرد: وجود مکانی مجهز و مناسب برای برگزاری آزمون‌ها بر آرامش دانش‌آموزان تأثیرگذار است که در این راستا برای امسال 130 حوزه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: صیانت و حفاظت از دانش آموزان برعهده آموزش و پرورش و معلمان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم